فکری این بازیکن را به نکونام معرفی کرد; نظر سرمربی استقلال چیست؟



به نظر می رسد محمود فکری در آستانه بازی با استقلال داریوش شجاعیان را به کادر فنی استقلال معرفی کرده تا انگیزه این بازیکن برای درخشش مقابل آبی ها بیشتر شود.

محمود فکری درباره بازگشت داریوش شجاعیان به استقلال می گوید: داریوش بازیکن استقلال بود و استقلال هم تیمی بزرگ و یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین تیم های آسیاست. پوشیدن پیراهن استقلال چه برای اولین بار و چه دوباره باعث افتخار است. شجاعیان اگر بخواهد به استقلال برگردد باید بیشتر تلاش کند و خودش را از نظر فنی قوی‌تر کند تا به استقلال برسد. من در ابتدای فصل با داریوش صحبت کردم چون سنش را نمی‌دانستم. فکر می‌کردم 36 سالش است. 37، اما وقتی از او پرسیدم گفت 30 سالته. به او گفتم اگر خوب ورزش کنی و آسیب نبینی، می توانی نه تنها به استقلال فکر کنی، بلکه به تیم ملی هم فکر کنی، به شرطی که خوب تلاش کند. چون از نظر فنی بازیکنی قوی و بلندقد است.”

با وجود این بحث ها جواد نکونام قصد جذب این بازیکن را ندارد. به خصوص که آبی ها در خط هافبک با قاچاق بازیکن مواجه هستند و اخیرا امید حامدی فر نیز به اردوی تیم استقلال اضافه شده است.

همانطور که گفته شد، هدف محمود فکری از معرفی داریوش شجاعیان به استقلال عمدتاً افزایش انگیزه این بازیکن برای درخشش مقابل آبی هاست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال