فکری: داور در صحنه اخراج شجاعت داشت

سرمربی باتجربه نفت مسجد سلیمان از کسب یک امتیاز در خانه حریف خوشحال است و امیدوار است روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا نفت پس از اخراج زودهنگام بازیکن حریف برنامه خاصی نداشت، گفت: امتیاز گرفتن از این بازی مهم بود چرا که روند ساخت شخصیت می تواند به ما کمک کند. یکی از برنامه های ما گل نخوردن و کسب امتیاز از این دیدار بود و از طرفی در ابتدای نیمه دوم و در پایان بازی تعویض هایی انجام دادیم و سرعت را برای بازیکنان به ارمغان آوردیم زیرا حریف را می شناختیم. به سه امتیاز نیاز داشت در زمین و دستور او، او دفاع خود را از دست می دهد و مطمئناً به ما فرصت می دهد. متأسفانه نتوانستیم از فرصتی که پیش آمد استفاده کنیم، اما باید بگویم بازیکنان دو تیم بازی جوانمردانه را رعایت کردند. اگر دقت کرده باشید وقت های اضافه زیاد طول نکشید و چیزی که آنها گرفتند احتمالا بیشتر مربوط به تعویض ها بود و این نشان می دهد که هیچ کدام از تیم ها به خصوص تیم ما وقت گذاشتند تا روحیه فوتبال را زیر سوال ببرند. خدا را شکر می کنم که به این امتیاز رسیدیم و به بچه ها می گویم دیگر خسته نباشید و از تک تک آنها تشکر می کنم و انشاالله این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: شاید قبل از بازی خوشحال بودیم که یک امتیاز کسب کردیم اما چون بازیکن حریف اخراج شد موقعیت های لازم را داشتیم که بتوانیم گلزنی کنیم اما این اتفاق نیفتاد. بچه ها با تمام وجود بازی می کردند و با تمام وجود می دویدند و ما سعی می کردیم به حریف فرصت ندهیم برخی از بازیکنان حریف میانگین قد بهتری داشتند و شروع به بازی های هوایی کردند و شاید این موضوع کمی ما را آزار می داد. اما بچه های ما خیلی باهوش بودند یا چند ضربه اول را خوب زدند یا سعی کردند به تیم فرصت ندهند مس در کل بازی خیلی پر جنب و جوشی بود در لحظه آخر با توجه به این فرصت 4 توانستیم یکی یکی گل زدند و اتفاقی که در بازی شهر خودرو برای ما افتاد و برعکس شد و در دقیقه 95 به گل رسیدیم، می توانستیم آن سه امتیاز را جبران کنیم، اما ری به هیچ وجه ارزش ها و تلاش های فرزندان ما را تضعیف نمی کند و من از طرف خود و از طرف کارکنان از تک تک کودکان تشکر می کنم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و نمودار بازی در هر بازی خود را بالا ببریم و بتوانیم از این منطقه خطرناک دور شویم.


سرویس خبر شماره: 1814007 |
15 مارس 1400 ساعت 18:50 |
308 امتیاز خبر|

0نظرات

چهار تا شدیم و باید گل می زدیم

تیم داوری در کل خوب بود، شاید چون ما از نظر مالی ضعیف هستیم، آنها کمی دوستانه تر هستند و ظاهر خوبی ندارند، اما در کل داوری خوب بود، یعنی تغییر مسیر اشتباه نبود. بازی،” او گفت. مهمترین صحنه اخراج بود که درست بود

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره مشکلات مالی این تیم گفت: اسم ما نفت است و در مسجدسلیمان اگر بیل و کلنگ به زمین بخورد نفت بالا می رود و گاهی مردم می روند. ببینید نفت در خانه آنها بالا می رود، اما متاسفانه طبق قوانین وزارت نفت وجود دارد و نمی توانند برای ورزش حرفه ای هزینه کنند، ما را اذیت می کند ما اغلب برای این مشکل حل می کنیم، مخصوصا برای شهرهایی که مشکل دارند. چاه های نفت و یا مردم آن برای آوردن نفت به بیروت مشکل دارند و باید از آن بهره مند شوند. گاهی اوقات شهری اصلا نفت ندارد و اگر آن شهر تیم داشته باشد فقط از فرآورده های نفتی یا سود می تواند درآمد داشته باشد، اما مردمی که مجانی را در گرمای خوزستان و کشورمان استفاده می کند، این مردم خودشان باید سهمی داشته باشند تا دلشان شاد باشد. از این بحث ها تیم هایی مثل سپاهان، فولاد، مس، گل گهر یا حتی استقلال و پرسپولیس تقریبا دولتی هستند و از بودجه دولتی استفاده می کنند، فقط ما نفتی ها موانع داریم وگرنه می توانند برای ما نظر بگذارند. و مشکل تیم های نفت را حل کند.

فکری در پایان گفت: باید از میزبان تشکر کنم. آمدن به این شهر و سفر طولانی ممکن است سخت باشد، اما ما در مسجدسلیمان همین مشکل را برای سایر تیم ها و ناظران و داوران داریم، اما در کل استقبال و مشکلات چندانی نداشته ایم. جا دارد از هر دو باشگاه مس و مجتمع مس سرچشمه بابت استقبال بسیار خوبشان تشکر کنیم و همه چیز به خیر گذشت. ممنون از همه دوستان



مجله اخبار فوتبال داخلی

فکری با اشاره به اخراج تیموری تصریح کرد: داور جرات داشت ابتدا به این بازیکن کارت قرمز نشان دهد اما در مجموع داوری خوب بود. اگر داوران کمی با محبت به ما نگاه کنند خوب است چون وقتی اعتراض می کنیم همان موقع کارت می گیریم یا با بازیکنان خوش برخوردتر هستند اما اگر اشتباه کنیم سریع کارت می گیریم یا اگر اعتراض سریع به ما کارت می دهند. این مشکلات به ماهیت فوتبال برمی گردد، جایی که به تیم های ضعیف تر نیز با تحقیر نگاه می شود. امیدواریم داوران مسابقه برای اجرای عدالت تلاش کنند. تیم مس اکنون یکی از تیم های خوب لیگ است و قطعا برای کسب سهمیه تلاش می کند و از طرفی تیم ما اکنون در انتهای جدول است و دوست دارد امتیاز بگیرد و بالاتر برود. امتیازات تاثیر زیادی در رتبه بندی تیم ها دارد. از داوران می خواهیم بیشتر مراقب باشند تا حق تیم ضایع نشود. اگر تیمی قرار است قهرمان شود با قدرت خودش می برد و اگر تیمی بخواهد سهمیه آسیایی را بگیرد با قدرت خودش می برد و اگر تیمی سقوط کند با نقص خودش سقوط می کند. و اشتباهات داوری تاثیری بر پیروزی تیم نخواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمود فکری سرمربی نفت مسعود سلیمان پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان که یکی از مدعیان لیگ است در جمع خبرنگاران گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم چون بازی سخت و پرنشاطی انجام دادند. از همه بازیکنانم تشکر می کنم که بازی کردند و زحمت کشیدند. ما یک روند رو به جلو راه اندازی کرده ایم و این یک چیز بسیار خوب است. در بازی امروز موقعیتی ایجاد کردیم که بازیکن حریف خطا کرد و خطایی به ما داد و باعث اخراج او شد و این فرصت بسیار خوبی بود که بتوانیم با امتیاز بیشتری از این بازی برگردیم.