فکری: شاید ظاهر ما را دوست نداشته باشند

فکری درباره عملکرد داور در بازی امروز توضیح داد: به تیم داوری خسته نباشید می گویم. متأسفانه من نمی دانم داستان چگونه است و آنها ما را خیلی دوست ندارند یا جریان چیست. به هر حال حتی 50-50 صحنه علیه ما و اشتباهات داوری علیه ما است. منظورم این نیست که قرار است اتفاقی بیفتد. این تیم داوری تیم سالمی است و می توان به آن ها کاملا اعتماد کرد اما در مجموع از اول فصل تا الان بیشتر اشتباهات به گردن ما بوده است. ما در این بحث کمی اذیت می شویم و خواهش من این است که بیشتر دقت کنید.

وی در پاسخ به اینکه به نظر می رسد تغییرات متعدد سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل منجر به جمع بندی این تیم شده است، گفت: اتفاقا تیم ما تقویت شده است اما بازی به بازی از بازیکنان خود استفاده می کنیم و همیشه از تغییرات ایجاد شده توسط تیم کاملا آگاه هستیم، ما آن را انجام دادیم، ما از آن استفاده نکردیم. بازیکنان جدیدی به بازی اضافه می شوند و علاوه بر این ما از فرم بازی تیم خود راضی هستیم. تیم ما فوتبال خوبی بازی می کند اما نیاز به هماهنگی و شناخت بیشتری دارد تا بتوانیم در مسابقات بعدی پیروز شویم.


سرویس خبر شماره: 1867913
11 فوریه 1401 @ 23:23 |
2.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

امیدوارم اشتباهات داوری برای همه تیم ها باشد.

به گزارش مجله اخبار فوتبال، دیدار تیم های خیبر خرم آباد و سایپا در هفته بیستم لیگ آزادگان با تساوی بدون گل به پایان رسید. محمود فکری سرمربی سایپا پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. در نیمه اول با توجه به فشاری که روی دروازه حریف وارد کردیم، می توانستیم به گل برسیم. موقعیت هایی خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم و گلزنی کنیم. در نیمه دوم بازی تقریباً مساوی بود و موقعیت‌هایی روی گل وجود داشت، اما خطر باز شدن دروازه وجود نداشت و در نهایت امتیازات مسابقه تقسیم شد. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. امیدوارم در بازی های بعدی بچه ها بهتر و بیشتر مراقب باشند و بتوانیم سه امتیاز مسابقات را کسب کنیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه بازی امروز راضی است، گفت: راضی نیستم. در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم گل بزنیم و برنده شویم، اما در نیمه دوم بازی مساوی شد.

وی در پایان گفت: نمی دانم از ظاهر ما خوششان نمی آید یا باید بیشتر بخندیم یا کارهایی انجام دهیم که اشتباهات به ما آسیب نزند. امیدواریم در بازی های بعدی اشتباهاتی برای هر دو تیم انجام شود و فقط برای ما اشتباه نشود. بیشتر خطاها به ضرر ماست. شاید برای حریفان هم خطا داشته باشند، اما اگر درصدی بگیرید، درصد بالایی علیه ماست. سایپا تیم ریشه دار و خرج کننده ای است و دوست دارد تیم صعود کند. امیدوارم سوت و داوری مشکلی برای این تیم ایجاد نکند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمود فکری می گوید سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت شده و فقط به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارد.

فکری: شاید ظاهر ما را دوست نداشته باشند