فکری: هفته به هفته به برترین ها نزدیک می شویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایپا امروز با نتیجه 3 بر یک از سد خلیج فارس ماهشهر گذشت و با 19 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. محمود فکری بعد از آن بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و شروع خوبی داشتیم و خیلی سریع توانستیم گل بزنیم. در نیمه اول موقعیت هایی ایجاد کردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما سهل انگاری کردیم. بچه ها واقعاً می خواستند بازی را ببرند و با تمام توان بازی کردند. در مالکیت توپ موفقیت بیشتری داشتیم و موقعیت یابی بیشتری داشتیم.

فخری در مورد صحنه ای که منجر به اعلام پنالتی و گل اول خلیج فارس شد، گفت: این اصلا پنالتی نبود و درگیری در کلینچ بود اما به نظر می رسد آقای زیاری آماده بود. پنالتی بگیر هفته گذشته دروازه بان تیم چوکا به بازیکن ما ضربه زد و او را از وسط نصف کرد اما پنالتی نگرفتند اما کوچکترین برخورد برای ما خطا یا پنالتی است. اکثر اشتباهات واقعا برای ما بد هستند. حریف روی نیمکت خیلی سر و صدا می کند و یک ساعت شلوغ کار می کند اما وقتی می گوییم استاپ بلافاصله کارت می دهد. مثل اینکه منتظرند ما چیزی بگوییم و بعد آن دو کارت را به آنها بدهیم.

سرمربی سایپا با اشاره به مصدومیت بازیکنانش گفت: متأسفانه از اول فصل مصدومیت بازیکنان ما را با مشکل مواجه کرد و بازیکنان ما رباطشان را پاره کردند و این کار ما را سخت کرد. وقتی بیشتر شدیم. هماهنگ شده، به دلیل مصدومیت، این هماهنگی از بین رفت و دیگر بچه ها زمان بردند، در مجموعه باشگاه سایپا تغییرات ساختاری رخ داد و زمان بر است تا ساختار را درست کند؛ این تیم پارسال خراب بود اما این در سال تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین فرم و شخصیت را پیدا کنیم و انشاالله بتوانیم بازی به بازی نتایج بهتری کسب کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فخری اضافه کرد: با توجه به اخراجی که دادیم کارمان سخت شد اما با این وجود بچه ها خیلی هوشمندانه و با جان و دل کار کردند و فرصتی به حریف ندادیم. روی ضد حمله گل سوم را زدیم و خیالمان راحت شد اما متاسفانه بعد از گل سوم آن صحنه اصلا پنالتی نبود. اینطور نبود که بازی را به حریف بدهیم و او گل بزند. در مجموع می خواهم از تک تک بچه هایی که با تمام وجود بازی می کنند تشکر کنم. هفته به هفته در حال پیشرفت هستیم و امیدواریم در هفته های آینده بچه ها روز به روز بهتر و هماهنگ تر شوند و بتوانند توانایی های خود را نشان دهند تا کم کم پیشرفت کنیم.

وی افزود: نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم. خیلی زود می توانستیم گل بزنیم و گل آقای خالقی فر هم خیلی به موقع بود اما فکر می کنم در صحنه ای که بازیکن ما اخراج شد یکی دو بازیکن حریف در آفساید بودند و آن هم احتمالا آفساید بود. متأسفانه در بحث داوری می بینیم، به اندازه حریفان به ما سخت گیری نمی کنند.

سرمربی سایپا گفت: این تیم هر هفته پیشرفت می کند و به بالای جدول نزدیک می شود.

فکری: هفته به هفته به برترین ها نزدیک می شویم


سرویس خبر شماره: 1852218
15 نوامبر 1401 در 10:35 ب.ظ
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اشتباهات در قضاوت همیشه به ضرر ماست.