فیرمینو چشم مادرید، اشمادکه نقش و فیلم آنفیلد رود را توضیح می دهد – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

این برزیلی که در آخرین بازی خود برای این باشگاه خارج از خانه در ساوتهمپتون در آخر هفته انجام داد، در هفته‌های اخیر به باشگاه‌های مختلفی پیوند خورده است و غول‌های اسپانیایی یکی از مدعیان قدرتمند این تیم بوده‌اند.

ژائو فلیکس بازیکن چلسی پس از یک فرصت از دست رفته در جریان بازی لیگ برتر در کریون کوتیج لندن واکنش نشان داد.  تاریخ تصویر: پنجشنبه 12 ژانویه 2023. اندرو متیوز/PA Wire/PA Images

  • مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، شانس تمدید اقامت ژائو فلیکس در این باشگاه را رد کرد و این مهاجم قرار است به اتلتیکو مادرید بازگردد.را مستقل)
  • مارکو آسنسیو ممکن است تابستان امسال به استون ویلا بپیوندد، حداقل می توان گفت که او مسیر حرفه ای جالبی را پشت سر می گذارد (مارکا)
  • امیدهای آرسنال برای جذب ژائو کانسلو پس از تعیین قیمت درخواستی برای این مدافع تقویت شد، تبدیل شدن من سیتی به باشگاه تغذیه آرسنال چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم (فوتبال.لندن)

02.10.2011, AWD-Arena, Hannover, GER, 1.FBL, Hannover 96 vs Werder Bremen, im Bild Klaus Allofs (Geschaeftsfuehrer Profifussball Werder Bremen) و Joerg Schmadtke (Sportlicher Leiter vonER, Hannover) 1.FBL، هانوفر 96 مقابل وردر برمند در 02/10/2011، AWD-Arena، هانوفر، آلمان.  EXPA Pictures © 2011، PhotoCredit: EXPA/ nph/ Schrader ****** خارج از GER / CRO / BEL ******

  • یورگ اشمادکه پس از تایید انتصابش به عنوان مدیر ورزشی، مشخص کرده است که در چه جایگاهی در باشگاه فوتبال قرار می گیرد
  • RB Laipzig به عنوان “باشگاه مرموز” ظاهر شده است که برای آن پیشنهاد ارائه کرده است فابیو کاروالیواما این پیشنهاد به سرعت توسط لیورپول رد شد

اشمادکه نقش و هافبک مرتبط را توضیح می دهد

ویدیوی روز



https://www.thisisanfield.com/2023/05/madrid-eye-firmino-schmadtke-explains-role-anfield-road-footage-latest-lfc-news/ منبع:

فقدان مبلغ انتقال می‌تواند برای کهکشانی‌ها جذاب باشد، که گفته می‌شود با توجه به تعقیب جود بلینگهام، می‌خواهند یک سال دیگر منتظر بمانند تا برای یک مهاجم مرکزی اقدام کنند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 می 2023: روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و استون ویلا در آنفیلد، با هواداران خداحافظی احساسی کرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فیرمینو را در تابستان امسال محکم در رادار رئال مادرید قرار می دهد که گفته می شود توجه رقبای بارسلونا را نیز به خود جلب کرده است.

فیرمینو به مادرید؟

ممکن است فوتبال متوقف شده باشد، اما هنوز داستان های زیادی وجود دارد که ما را مشغول نگه دارد، از جمله علاقه به آینده و مدیر ورزشی جدید.

لیورپول، انگلستان - سه‌شنبه، 30 مه 2023: نمایی هوایی از آنفیلد، ورزشگاه خانگی باشگاه فوتبال لیورپول، که ساخت و ساز در حال انجام توسعه جاده جدید آنفیلد را نشان می‌دهد.  جرثقیل ها در زمین نصب شده اند که مرحله توسعه مجدد برای برداشتن سقف جایگاه قدیمی آغاز می شود.  سقف به چند قسمت تقسیم شده است و نیمه اول از قبل برداشته شده و روی زمین می نشیند.  این توسعه شاهد اضافه شدن 7000 صندلی بیشتر خواهد بود که ظرفیت کلی آنفیلد را به بیش از 61000 می رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • توسعه آنفیلد رود پایان یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است، پس از اینکه فیلم اختصاصی نشان داد نیمی از سقف از جایگاه برداشته شده است.
  • جیمز میلنر جوان جاودانه در صدر قرار گرفت لیگ برترنمودار مسافت طی شده در هر 90 دقیقه در سال 2022/23، با فیرمینو نیز در پنج رتبه برتر

به فیلم اختصاصی ما از جایگاه جدید که نزدیک به پایان است، نگاهی بیندازید، که نمایانگر نمای ظاهری آن از داخل استادیوم است!

اطراف محوطه

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

این احتمال وجود دارد که رئال مادرید پس از جدایی روبرتو فیرمینو از لیورپول در تابستان امسال، مقصد بعدی او باشد.

را مستقل گزارش شده است که کریم بنزما در حال بررسی پیشنهادی از الهلال عربستان است و فرصتی برای خرید جدید در پنجره نقل و انتقالات آینده ایجاد می کند.