فیروزی: منصوریان جدی ترین گزینه ماست


سرویس خبر شماره: 1844398
28 سپتامبر 1401 ساعت 11:56
نمایش 4K |

1نقطه نظر

علی فیروزی آخرین وضعیت بانک نفت آبادان را به اشتراک گذاشت که پرکاس اخیرا راه خود را از آن جدا کرده است.

فیروزی: منصوریان جدی ترین گزینه ماست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی فیروزی در خصوص وضعیت صنعت نفت پس از جدایی از رضا پرکاس به خبرنگار ما گفت: پس از پایان همکاری با آقای پرکاس تمام تلاش مدیریت و کادر فنی و سایر عوامل در جهت سلامت روان بود. ، آمادگی جسمانی و فنی تیم در مرحله انتخاب سرمربی جدید است.
وی با بیان اینکه گفته می شود او، ماکوندی یا سراج گزینه های بعدی برای هدایت صنعت نفت هستند، توضیح داد: در حال حاضر بحثی برای انتخاب سرمربی بومی مطرح نشده است و تاکنون تنها مذاکرات جدی و طولانی با باشگاه انجام شده است. آقای علی منصوریان و اسامی دیگری هم مطرح شده است، اینها فقط حدس و گمان است و تایید نمی شود.
فیروزی در خصوص تکذیب شایعه حضور عنایتی و منصوریان گفت: علی منصوریان از نظر شناخت فضای تیم و نزدیک بودن به مردم و هواداران و روابط خوبی که با بازیکنان قبلی و باشگاه دارد، گزینه جدی ماست.
وی درباره شرایط مالی تیمشان بیان کرد: تا زمانی که منابع مالی ثابتی به دست نیاوریم، باشگاه وضعیت مالی خوبی ندارد، مشکلات مالی هر سال به همین شکل باقی می ماند.
وی درباره دیدار هفته هفتم گفت: در هفته هفتم به استقبال یک تیم خوب و خشن مس رفسنجان می رویم. همانطور که می دانید تیم مس سرمایه گذاری خوبی در فوتبال خود انجام داده است. آنها سرمربی خوبی دارند و حدود 3 فصل است که با حداقل تغییرات هم در کادر فنی و هم در بازیکنان یکی از تیم های باثبات لیگ برتر ما هستند. این دیدار بعد از تغییرات فنی و مدیریتی در باشگاه چالش بزرگی برای ما خواهد بود.
فیروزی در پایان درباره تغییرات مدیریتی افزود: ضمن قدردانی و تشکر از زحمات شبانه روزی آقای کیشمس، با ورود آقای پارو که از پیشکسوتان فوتبال آبادان و معلم فوتبال ما هستند، امیدواریم شاهد پیشرفت و پیشرفت باشیم. رشد باشگاه در روزهای آینده



مجله اخبار فوتبال داخلی