فیروز کریمی و نشست خبری; همیشه همینطوره!

صحبت های سرمربی 64 ساله صنعت نفت با اشاره به صحبت های خاموش فصل اول ژوزه مورایس جذاب تر می شود. جایی که مدیرعامل سپاهان گفت مورایس قبل از عقد قرارداد با سپاهان تمام بازی های فصل گذشته این تیم را دیده است.

در شرایطی که هر مدیری که در نیم فصل تیمی را تحویل می گیرد، ابتدا برای رفع نقاط ضعف این تیم، فیلم بازی های گذشته را تماشا می کند و بازیکنان را آنالیز می کند، فیروز کریمی دست به کار شد. نظر مخالف در نشست خبری بعد از بازی مدعی شد که او بازی های قبلی نفت را ندیده است!

سرمربی نفت آبادان در اولین تجربه حضورش در این تیم در لیگ برتر ادعاهای عجیبی را مطرح کرد.

فیروز کریمی و نشست خبری;  همیشه همینطوره!

اما با حضور مجدد فیروز کریمی در لیگ برتر به جذابیت های لیگ به خصوص در نشست خبری اضافه می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

جالب ترین قسمت همایش سرمربی صنعت نفت در بازگشت به لیگ مربوط به آنالیز گل های دو تیم است. کریمی ابتدا به جالب ترین شکل ممکن دروازه تیم حریف را زیر سوال می برد و سپس به تمجید از گل تیم خودی می پردازد: بینایی و بین الله موقعیتی که به ثمر رساندند اصلا موقعیتی نبود. بازیکن ما به هوا پرید و بازی کرد توپ کاملا برای او بود. گلی که زدیم یک شوت خوب از پشت محوطه بود و یک انتقال و یک شوت داشتیم. توپ مهار شده را خوب زدیم و ضربه میرجوان از زاویه مخالف خوب بود. به شکل گل بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شنیدن صحبت های طنز و خنده دار فیروز کریمی در نشست های خبری قبل و بعد از بازی همیشه انتظار برآورده شده است. اما این بار آقای فیروزه در بازگشت به لیگ برتر سخنرانی کرد که حتی تصورش هم سخت است.

البته این تنها بخش جالب سخنرانی آقای فیروز نبود. او در بخش پرسش و پاسخ این دیدار درباره گل آفساید نفتی نیز اظهارات جالبی را مطرح کرد. ابتدا در خصوص قضاوت مربی حریف در این صحنه با قاطعیت گفت: ربیعی نباید در این مورد اظهار نظر کند! زمانی که خبرنگاران با قطعیت آفساید طبق تصاویر تلویزیونی مواجه شد، گفت: دیدی؟ چه کسی این صحنه را تایید کرد؟

کریمی که پس از حضور روی نیمکت تراکتورسازی در ابتدای لیگ بیست و یکم از رده اول فوتبال ایران دور بوده است، پس از کسب یک تساوی ارزشمند مقابل تیم قدرتمند مس رفسنجان در اولین تجربه حضورشان در راس، طی سخنانی گفت: صنعت نفت. می توانستیم به عنوان برنده میدان را ترک کنیم. هواداران ما را خواهند بخشید. نتیجه تمرین ما همان چیزی بود که آنها دیدند. من بازی های قبلی را ندیده ام اما هواداران ابراز رضایت کردند و از این دیدار لذت بردند. مورد قبول رسانه ها قرار گیرد.»


سرویس خبر شماره: 1846245
10 اکتبر 1401 در 23:38
5.3 هزار |

0نقطه نظر

شوخ، اغراق آمیز و شگفت انگیز