فیفا به ایران نسبت به برگزاری بازی با عراق هشدار داد

به نظر می رسد در جریان بازی و حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی، ناظر بازی از حضور هواداران و سایر مشکلات امنیتی به فیفا خبر داده و همین مشکل باعث شده تا فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون ایران تذکر دهد.

فدراسیون جهانی فوتبال در آخرین تصمیمات انضباطی خود به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داد.


سرویس خبر شماره: 1822499 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 11:40 |
1,679 امتیاز خبر|

0نظرات

اما نکته جالب در آرا این است که نام فدراسیون فوتبال بخشی از هشدارهای فیفا است. فیفا علاوه بر برنامه‌ریزی دیدار مصر و سنگال، چندین فدراسیون فوتبال از جمله ایران را جریمه و محروم کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال روز گذشته برخی از تصمیمات خود را در خصوص مسابقات مختلف فوتبال اعلام کرد که مهمترین آنها رای تجدیدنظر فدراسیون فوتبال مصر در مورد تکرار دیدار مقابل سنگال بود. توسط فیفا محکوم شد. قرمز و تیم ملی سنگال یک بار محرومیت هواداران تعلیقی و جریمه نقدی دریافت کردند.

فیفا طی این رای‌ها به فدراسیون فوتبال ایران نسبت به آنچه «عدم رعایت نظم و امنیت در مسابقات (عدم رعایت و اجرای قوانین امنیتی موجود)» نامیده می‌شود، هشدار داد.

تیم ملی ایران در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی با حضور هواداران خود موفق شد با شکست تیم ملی عراق به جام جهانی 2022 قطر راه یابد.

مانند سایر آرای فیفا، فدراسیون‌های فوتبال لبنان، نیجریه و هندوراس، کنگو و سنگال به دلیل نبود امنیت به یک بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی