فیلم: آلمان امیدوار و منتظر جام جهانی است

اگر بخواهیم مهم ترین نقطه مثبت دیدار را برای آلمان انتخاب کنیم، بدون شک باید این نکته را برجسته کنیم که با وجود سه گل خورده در مدت زمان کوتاه، مانشافت توانسته بود در بازی برگشت و بازی را به تساوی بکشاند. . این بازی مرجع بسیار خوبی برای ما بود.

به گزارش “ورزه سه”، آلمان و انگلیس شب گذشته در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند و در یک بازی بسیار فشرده به تساوی 3 بر 3 رسیدند. مربیان دو تیم اعلام کردند که از عملکرد تیمشان در پایان بازی راضی هستند و هانسی فلیک به خبرنگاران گفت که ضعف های اندک آلمان در این مسابقه نباید عملکرد خوب بازیکنانشان را در بیشتر بازی تحت الشعاع قرار دهد.

جام جهانی
شک ندارم وقتی فهرست نهایی را نهایی کنیم و در 14 نوامبر وارد زمین شویم، همه چیز خوب خواهد بود. من با روحیه بسیار مثبت و امیدوارانه به جام جهانی نگاه می کنم.

توماس مولر را از ابتدای مسابقه به زمین نفرستید
توماس کارهای زیادی برای این تیم انجام داده است. او بازیکن باتجربه ای است که برای مانشافت ارزش زیادی دارد. اما برایم واضح بود که امروز باید جمال را از ابتدا به زمین بفرستم. جمال و کای هاورتز فوتبالیست های درخشانی هستند که امروز کار بزرگی انجام دادند. اما در قدرت و عظمت توماس مولر شکی ندارم.

جمال موسیالا
امروز جمال نشان داد که در شرایط مختلف چه بازیکنی است. ما به او و ویژگی هایش نیاز داریم. با هر دریبل موقعیت خاصی ایجاد می کند و تیم حریف را مجبور می کند فضاهای بسته را باز کند. تیم ما می تواند از این فضاها استفاده کند. این ویژگی است که جمال را به یک فوتبالیست خاص تبدیل می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هانسی فلیک، سرمربی آلمان گفت که پس از تساوی تیمش مقابل انگلیس، مانشافت در این بازی نکات مثبت و ضعف های کمی داشت.

فیلم: آلمان امیدوار و منتظر جام جهانی است

عملکرد آلمان در طول بازی
در این بازی نکات مثبت زیادی دیدیم. اما در طول بازی نقاط ضعفی داشتیم و قطعا آنها را با دقت آنالیز خواهیم کرد.


سرویس خبر شماره: 1845409
5 اردیبهشت 1401 ساعت 11:30 ق.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

هانسی فلیک در پایان بازی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلمان و انگلیس اگرچه می دانستند که نتیجه بازی تاثیری بر جایگاه آنها در جدول ندارد، اما می خواستند در آستانه جام جهانی خود را به هواداران و حریفان احتمالی ثابت کنند.