فیلم: این باخت چشمان ما را باز کرد

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان تایید کرد که تیمش در بازی امشب مقابل مجارستان در لیگ ملت های یوفا عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.

فیلم: این باخت چشمان ما را باز کرد

فلیک که در این مسابقه از یوناس هافمن در دفاع راست استفاده کرد، تأیید کرد که این تصمیم اشتباه بوده است: «ما می‌خواستیم با استفاده از یوناس هافمن در دفاع راست چیزی را امتحان کنیم. بخشی از تقصیر من است. می خواستم با دو مدافع کناری هجومی وارد بازی شوم اما اصلا به چیزی که می خواستیم نرسیدیم. این طرح جواب نداد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

عملکرد ما در نیمه اول بدترین عملکرد من از زمانی است که در تیم هستم. اعتماد به نفس پایین، فشار کم، فرصت های کم و اشتباهات زیاد. انتظار این را نداشتم. هر کس باید روی خودش کار کند. زمان آزمایش به پایان رسیده است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلمانی ها امشب در ردبول آرنا لایپزیگ میزبان مجارستان بودند و در نهایت با یک گل شکست خوردند و حالا قرار است به دسته دوم لیگ ملت های اروپا سقوط کنند.
فلیک با اذعان به عملکرد ضعیف تیمش گفت که این باخت باعث هوشیاری تیمش شد.
او به خبرنگاران گفت: “این شکست ما را زمین ننداخت. چشمانمان را باز کرد. الان بهتر از جام جهانی باختیم. نیمه اول خیلی بد باز شدیم. فعال نبودیم، اعتمادی به بازی نداشتیم. همه، در نیمه دوم بهتر بودیم اما موقعیت های کافی ایجاد نکردیم.


سرویس خبر شماره: 1845055
02 مهر 1401 ساعت 02:19 |
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر