“فیلم بزرگی در مورد این وجود ندارد” – 5 نکته کلیدی از کنفرانس مطبوعاتی یورگن کلوپ – باشگاه لیورپول

ما خودمان را با خیلی چیزها خراب کردیم، اما به خاطر تاریخ خودمان نمی توانیم رنج بکشیم.

وی افزود: «ما باید ببینیم که چقدر طول می کشد.

داروین از طریق درد در مقابل رئال بازی کرد

اما به هر حال باید از آن عبور کنیم و خواهیم کرد.»

لندن، انگلستان - یکشنبه، 9 اکتبر 2022: ترنت الکساندر-آرنولد لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه آرسنال و لیورپول اف سی در ورزشگاه امارات.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ فاش کرد که به مهاجم آمپول ضددرد تزریق شد تا اطمینان حاصل شود که او می‌تواند مقابل رئال مادرید بازی کند، اما پس از آن دوباره ضربه‌ای خورد و روز بعد او اصلاً نمی‌توانست دستش را تکان دهد.

در اینجا پنج نکته کلیدی از کنفرانس مطبوعاتی کلوپ وجود دارد.

بازی برای ترنت خیلی زیاد است

“ما ادامه می دهیم”

البته مدیر در زمینه تاریخ منظور داشت، چرا که پارک سلهرست اغلب زمین سختی برای بازدید است، اما با توجه به فرم ضعیف خود کاخ، این موضوع در دندان ها باقی می ماند.

“یک نکته خوب”

هیچ فیلم بزرگی در مورد آن یا چیزهایی مانند این وجود نخواهد داشت.

یورگن کلوپ سعی کرد پس از تساوی وحشتناک 0-0 لیورپول در کریستال پالاس، خوش‌بین بماند، در حالی که به‌روزرسانی درباره مصدومیت داروین نونز از کتف ارائه کرد.

تعدادی از مدعیان برای بدترین عملکرد لیورپول در شب وجود داشتند، و برخی به ترنت الکساندر-آرنولد به عنوان مرد پاییزی خود اشاره می کنند.

لیورپول بعید است که دی وی دی های زیادی از این کمپین تولید کند – یا اگر بفروشد. یکی که پس از یک فشار چهارگانه تاریخی به وجود می آید.

لندن، انگلستان - شنبه، 25 فوریه 2023: یورگن کلوپ (L) سرمربی لیورپول، کاپیتان جوردن هندرسون را پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه کریستال پالاس و باشگاه لیورپول در سلهرست پارک در آغوش گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ اذعان کرد: “ما قبل از بازی فکر می کردیم که آیا این برای او خیلی زیاد است یا هر چیز دیگری.”

نونز روز شنبه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف که یک هفته قبل مقابل نیوکاسل متحمل شده بود، در ترکیب تیم غایب بود.

بله، کلوپ واقعاً آن را به عنوان یک “نقطه خوب” توصیف کرد.

وی در پایان گفت: بازی سختی است. یک امتیاز گرفتیم، کلین شیت. ادامه بدهیم.»

هیچ فیلمی در این فصل وجود ندارد

کلوپ اذعان کرد: «این فصلی نخواهد بود که همه به کتاب‌های تاریخ نگاه کنند و بگویند بیایید بارها و بارها و بارها به آن فصل نگاه کنیم.»

“این واقعا یک شوخی خواهد بود.”

https://www.thisisanfield.com/2023/02/no-big-movies-about-this-5-key-things-from-jurgen-klopps-press-conference/ منبع:

پس از یک نمایش ضعیف – که مسلماً می‌توانست او را از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند – مدافع راست در نیمه دوم نیمه دوم از زمین خارج شد.

من در چشمان شما و بازیکنان نیز می بینم که به نظر می رسد بازی را باخته ایم. ما این کار را نکردیم. اینطور است.» او به خبرنگاران گفت.

اگرچه روحیه پس از تساوی 0-0 شنبه به درستی ضعیف بود، اما منصفانه است که توجه داشته باشیم که لیورپول اکنون سه بازی بدون شکست در لیگ برتر با سه کلین شیت متوالی دارد.