فیلم هولناک یورگن کلوپ که بازیکنانش را در دبی به نمایش گذاشت

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

اگر داروین نونز در زمان انبوهی از فرصت‌های طلایی بالینی‌تر بود، ممکن بود قرمزها با یک برد در شب کنار می‌رفتند (هر چه به نظر می‌رسید شایسته نبود).


قرمزها پس از شکست کامل توسط لیدز یونایتد در آنفیلد در شکستی که منجر به پایان دادن به روند بدون شکست قابل توجه ویرجیل فن دایک در L4 شد، از یک روند مثبت در پیشروی جام جهانی برخوردار شدند.

بدون شک برخی از قبل آماده اند تا دستان خود را بالا بیاورند و به بقیه آخرالزمان آینده در نیمه قرمز مرسی ساید پس از شکست 3-2 مقابل منچسترسیتی هشدار دهند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول ظاهراً از عملکرد تیمش در نیمه ابتدایی فصل 2022/23 خود راضی نبود.

بیشتر بخوانید: کلوپ با آخرین تماس های تلفنی که بلینگهام دست نیافتنی است، مشخص کرد که هدف پرفروش LFC در ژانویه چه کسی خواهد بود – Football Insider

به گفته کریس باسکوم از این واقعیت که آلمانی بازیکنان در دسترس خود را مجبور کرد تا در فیلم‌های نشان داده شده در کمپ تمرینی دبی، این نمایش ترسناک را دوباره زنده کنند، کاملا مشخص است. تلگراف، با هدف ترسیم بازگشت به فوتبال خیره کننده ترم گذشته برای سال 2023.

با این حال، اگر هر چه باشد، کلوپ و تیم مربیگری با آنچه که در اتحاد شاهد بودند، حمایت می‌شوند زیرا لیورپول نسبتاً فقیرتر از اصولی پیروی می‌کرد که تیمش را در سال‌های گذشته به چنین لباس ترسناکی در داخل و خارج از کشور تبدیل کرد.

https://www.empireofthekop.com/2022/12/24/jurgen-klopp-footage-liverpool-dubai/ منبع:

بدیهی است که این وقفه دنیای خوبی را برای ما به ارمغان آورده است و امیدواریم یک خرید در خط میانی همراه با بازگشت به فرم از فابینیو، جرقه لازم برای بازگشت ما به چهار نقطه برتر اعلام شده و راه اندازی یک رقابت اروپایی موفق باشد.