فینال: قرارداد گاوی با بارسلونا لغو شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا با مشکل جدید و بزرگی روبرو شده است. موضوعی که ممکن است آینده گاو را تحت تاثیر قرار دهد. ماجرا از این قرار است که لالیگا اخیرا قانونی وضع کرده است که برای ثبت قراردادهای جدید، باشگاه ها باید سقف دستمزد خود را نه تنها برای فصل جاری بلکه برای دو فصل آینده نیز تعدیل کنند.

1833207

طبق رای دادگاه بارسلونا، قرارداد جدید گاوی با بارسلونا معتبر نیست و نام او باید دوباره در لیست بازیکنان تیم دوم باشگاه ثبت شود.

فینال: قرارداد گاوی با بارسلونا لغو شد

لالیگا این قانون جدید را در نوامبر 2022 وضع کرد. این قانون تمام باشگاه هایی را که از “اهرم های اقتصادی” استفاده کرده اند، موظف می کند در صورت تمایل به ثبت قرارداد جدید، طرحی پیچیده ارائه دهند. پس از اینکه بارسلونا تمدید قرارداد گاوی را اعلام کرد، خاویر تباس و لالیگا از این باشگاه شکایت کردند و حالا بازیکنان بارسا خبرهای بدی در این باره دریافت کرده اند.

در همین رابطه، رسانه های اسپانیایی امروز گزارش دادند که فسخ قرارداد جدید گاوی با بارسلونا قطعی شده و به باشگاه اطلاع داده شده است. نام گاوی باید از لیست تیم اول حذف شود و مثل قبل بازیکن دوم بارسا باشد. طبق قرارداد جدید باشگاه نمی تواند مانند بازیکنان تیم اصلی به او پول بدهد. در حال حاضر، بارسلونا حتی نمی تواند نام گاوی را در فهرست تیم اصلی خود برای فصل آینده قرار دهد، مگر اینکه سقف دستمزد را کاهش دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

10 روز پیش رسانه رلوو مدعی شد پس از شکایت طبس، دادگاه اسپانیا رای به لغو تمدید قرارداد بارسلونا با گاوی داد و به این ترتیب لالیگا برنده این پرونده خواهد شد. گفته می شود وکلای بارسا با یک روز تاخیر قرارداد پسر طلایی فوتبال اروپا را ثبت کردند و به همین دلیل دادگاه رای به لغو تمدید قرارداد داد.

1792426


سرویس خبر شماره: 1896917
آوریل 01, 1402 در 5:35 ب.ظ
5.5 هزار |

1نقطه نظر

فشار جدید در بارسا