فیورتوف به باشگاه بزرگ اروپایی توصیه می کند تا تابستان امسال از تاکتیک لیورپول تقلید کند

لیورپول قرار است در تابستان امسال چیزهای زیادی را در باشگاه تغییر دهد و با آماده شدن آرنه اسلات برای جایگزینی یورگن کلوپ، به نظر می رسد که ما ممکن است استانداردهایی را برای دیگران تعیین کنیم.

یان آگه فیورتافت که در پادکست The Athletic FC صحبت می کرد، درباره بایرن مونیخ گفت: من فکر می کنم این است بحث بسیار جالبی است، کجا انجام دهید به دنبال مربی جدید هستید؟

بیشتر بخوانید: (ویدئو) شیرر در مورد اختلاف بین کلوپ/صلاح به گواردیولا/هالند تف زد

و شما این را با منچستریونایتد دیدید، اکنون با لیورپول آن را دیدید – از این مرد کجا می روید. شما دارید؟

آیا شما به دنبال مشابه هستید؟ نوعی مربی؟ آیا می توانی جرات فکر کنی که فردی را از خارج از بایرن می گیری و سعی می کنی او را تمدید کنی، آیا می توانی این کار را انجام دهی وقتی هشت نفر در رسانه ها روزانه صحبت می کنند؟

بیشتر بخوانید: (ویدئو) شیرر از “بازیکن برتر” لیورپول که “یک استعداد واقعی” است تمجید کرد.

پس از آن به نظر می رسد که مهاجم سابق به آلمانی ها توصیه می کند که از تاکتیک ما برای جستجوی مدیران خارج از مجموعه معمول خود و انتخاب یک هلندی بدون تجربه لیگ برتر کپی کنند.

زمان نشان خواهد داد که آیا تماس درستی گرفته‌ایم یا نه، اما بیایید امیدوار باشیم که این تصمیمی است که خیلی‌ها به زودی می‌خواهند آن را کپی کنند!

می توانید نظرات فیورتافت را در مورد بایرن و لیورپول (از ساعت 9:41) از طریق پادکست The Athletic FC در یوتیوب تماشا کنید:

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…

https://www.empireofthekop.com/2024/05/09/fjortoft-advises-liverpool-tactic/ منبع: