قائدی آخرین پاسخ را به استقلال داد



پس از دیدار تیم های ملی فوتبال کشور و هنگ کنگ در شرق آسیا، تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به ایران بازگشت که مهدی قیدی با این تیم به ایران نیامد. در همان زمان اعلام شد که به دلیل مشکلات شخصی از ورود وی به ایران منع خواهد شد. به همین دلیل با اجازه امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از بازگشت به ایران خودداری کرد تا در دیدار مقابل ازبکستان عنوان غایب معروف تیم ملی را به خود اختصاص دهد.

در این بین یکی دو باشگاه اماراتی و ظاهرا اروپایی به باشگاه شباب الاهلی امارات برای جذب مهدی قیدی پیشنهاد دادند اما در همان زمان مشخص شد نام این بازیکن نیز در لیست بازیکنان مورد نیاز سرمربی استقلال قرار دارد. . ، و مدیران هلدینگ تصمیم به جذب وی گرفتند. دستش را در جیبش برد.

طی روزهای اخیر گفته می شود یکی دو سرپرست باشگاه استقلال برای دیدار با سران شباب الاهلی به امارات سفر می کنند تا مذاکرات برای جذب مهدی قیدی نهایی شود اما ظاهرا به دلیل مشکلات شخصی مداوم. قائدی اجازه بازگشت به ایران را ندارد. قدیری هم پیشنهاد خوبی در لیگ امارات است. شب گذشته یکی از مخاطبین باشگاه استقلال اعلام کرد که مهدی قیدی با توجه به شرایط فعلی و آینده اش، در حال حاضر تمایل دارد در خارج از کشور فوتبال بازی کند. بودن.

ماندن او در امارات یا انتقال به یکی از تیم های اروپایی طی روزهای آینده از طریق آژانس نقل و انتقالاتی که با آن کار می کند اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

باید ذکر شود؛ مهدی قیدی در آخرین فصل حضورش در تیم استقلال در لیگ بیست و دوم با 12 گل بهترین گلزن این تیم محسوب شد و عنوان قهرمانی را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت استخدام ستاره; قانون اجازه واگذاری وام های مرتبط با استقلال را نمی دهد



سرویس داخلی اخبار فوتبال