قائدی: برای قهرمانی و جام جهانی به استقلال برگشتم

حس خیلی خوبی است که بعد از یک سال به خانه برگشتم. امیدوارم مثل پارسال که بچه ها تمام تلاششان را کردند و توانستند استقلال را قهرمان کنند، امسال هم بتوانیم با جان و دل افتخار دیگری کسب کنیم و دل هواداران را خوشحال کنیم. من اهداف زیادی دارم. یکی موفقیت استقلال و دیگری اینکه بتوانم به جام جهانی صعود کنم و پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم و اگر بتوانم در آنجا برای کشورم کاری انجام دهم.

* هدفم موفقیت استقلال و حضور در قطر است


سرویس خبر شماره: 1838415
آگوست 24, 1401 @ 12:57pm |
296

0نقطه نظر

* بی صبرانه برای همکاری با سرمربی سرسخت و باهوش استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که ساعتی قبل از بازی با سپاهان از سوی باشگاه شباب الاهلی بازگشت مهدی قیدی به استقلال قطعی شده بود، صبح امروز باشگاه استقلال تصاویری از قرارداد رسمی این بازیکن را منتشر کرد.
قیدی که در سال جام جهانی به استقلال و فوتبال ایران بازگشته، در دوربین باشگاه استقلال از بازگشتش به تیم محبوبش صحبت کرد و امیدوار است بتواند به سرمربی استقلال کمک کند تا کارهای بزرگی انجام دهد. در ادامه صحبت های این بازیکن را می خوانید؛

از آنجایی که من می دانم آنها مربیان بسیار سخت، باهوش و بسیار خوبی بودند تا جایی که بچه ها می گویند، زیرا من هنوز با آنها کار نکرده و صحبت نکرده ام. امیدوارم به زودی آنها را ببینم. او مربی بزرگی است و قطعا می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. هواداران با من خیلی خوب هستند و حتی در این یک سالی که دور بودم، پیام های آنها همیشه خوب بود. الان برگشتم و امیدوارم بتوانم این مهربانی را جبران کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی قیدی ستاره مورد ستایش هواداران استقلال پس از یک فصل دوری از این تیم بالاخره به صورت قرضی به جمع آبی پوشان بازگشت.