قائدی: خدا را شکر دربی مساوی شد!

قیدی در خصوص داوری این دیدار گفت: داوری همیشه در ایران مشکل دارد و مشکلات خاص خودش را دارد و چند سالی است که رایج شده است. سه دقیقه وقت اضافه اصلا کافی نبود و می توانست حداقل پنج دقیقه طول بکشد. تا زمانی که VAR بیاید مشکل خواهیم داشت.

مهاجم استقلال درباره کمبود تماشاگر در این دربی گفت: این دیدار خیلی خیلی خیلی بی روح بود. اول با هوادار بود بعد 15000 نفر و الان دربی بدون هوادار بود یعنی بدون هوادار بازی نمی شود. شرم آور بود. انشالله هوا بهتر می شود تا هواداران را در ورزشگاه ها ببینیم.


سرویس خبر شماره: 1860409
29 دسامبر 1401 در 09:23 ب.ظ
5K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این بازی واقعا بی روح بود

وی درباره بدهی استقلال به باشگاه اماراتی اش گفت: در جریان نیستم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی قیدی پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود اما آن حس و حال و هوای چند سال پیش برای دربی را نداشتیم به دلیل کمبود تماشاگر و اتفاقات اخیر، اما خدا را شکر که بازی یکنواخت بود.” شاید به خاطر اتفاقاتی که افتاد، اگر تیمی برنده می شد، دل خیلی ها شکسته می شد.

وی درباره جایگاهی که با پاس پیمان بابایی می توانست به دست آورد، گفت: به پیمان چیزی نگفتم که آن پاس را به من نداد. او از همه ناراحت بود و کسی نیازی به گفتن نداشت.

وی در پایان گفت: روند ما بسیار خوب است و بسیار تهاجمی بازی می کنیم. ما از همه تیم ها بهتر بودیم. ما در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم. ما فقط به قهرمانی فکر می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی قیدی می گوید این دربی بسیار بی روح بود و امیدوار است با رفع مشکل آلودگی هواداران به ورزشگاه بازگردند.

قائدی: خدا را شکر دربی مساوی شد!

وی با بیان اینکه به تیم ملی دعوت نشدم و در دربی روی نیمکت نشستم، گفت: یک هفته تحت فشار تمرین کردیم و مشکلات زیادی وجود داشت و این هفته با مصدومیت تمرین کردم و نیمکت نشینی همچنین نظر مربی قسمتی هم در مورد تیم ملی بود و انشالله خوب می شود و در آینده بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم.