قاتل اینتر؛ نزدیک بود به نراتزوری منتقل شوم

اولیویه ژیرو، ستاره باتجربه میلان مدعی شده است که به اینتر رقیب روسونری نزدیک است.

آنقدر می خواستم چلسی را ترک کنم که حتی به فرانک لمپارد گفتم که به تاتنهام می پیوندم زیرا می دانستم ژوزه مورینیو من را می خواهد. البته در نهایت فکر می‌کنم تصمیم سختی بود زیرا من برای آرسنال هم بازی کرده بودم. “سرنوشت تصمیم گرفته است که من اینجا باشم و پیراهن روسونری را بپوشم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در آن زمان باشگاه های ایتالیایی به دنبال من بودند، اما اینتر به من گفت که دیگر پولی برای جذب من ندارد، با اینکه تمام تلاشم را برای انتقال به این تیم انجام داده ام. من همچنین با مدیر ورزشی لاتزیو، ایگلی تارش، ملاقات کردم که فقط برای دیدار با من به فرودگاه آمد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی و گلزن چلسی، یک سال پیش به روسونری پیوست و در گلزنی مقابل رم، ناپولی، اینتر و در آخرین بازی فصل مقابل ساسولو، نقشی کلیدی در میلانی ها داشت. قهرمانی. پس از یک دهه و در فصلی که در گذشته انجام شد، البته انتقال به ایتالیا می توانست زودتر برای اولیویه ژیرو اتفاق بیفتد، زیرا لاتزیو و اینتر در ژانویه 2020 در حال مذاکره برای جذب او بودند و این اتفاق نیفتاد. تولید شده. حالا این ستاره فرانسوی از روند انتقال به میلان و موفقیت در این باشگاه صحبت کرده است. ناگفته نماند، برایس ژیرو مقابل نراتزوری در آخرین دربی سری آ در فوریه به روسونری کمک کرد تا پیروز شوند و در نهایت روند فصل را تغییر دهند.

اولیویه ژیرو گفت: در آن زمان من به طور منظم در چلسی بازی نمی کردم و مهاجم سوم بودم، بنابراین سعی کردم با فرانک لمپارد راه حلی پیدا کنم. در این شرایط نتوانستم ادامه دهم و می خواستم بروم اما لمپارد به او گفت. من “او به یک جایگزین نیاز دارد. او به من قول فرصت های بیشتری داد و این اتفاق افتاد، فکر می کنم در ده بازی آخر فصل هشت گل زدم و خدا را شکر که به لیگ قهرمانان 10 راه یافتیم.


سرویس خبر شماره: 1832576
17 جولای 1401 @ 1:43 بعد از ظهر |
5.6 هزار |

4نقطه نظر

آمدن به میلان کار سرنوشت بود.