قاتل شماره 11 پرسپولیس به صحنه گل برگشت! (تصویر)

شاید مهم ترین گل این دیدار، هافبک شماره 11 پرسپولیس باشد که احتمالا در بازگشت به انزلی بازوبند کاپیتانی را خواهد بست. جالب است بدانید کمال تنها بازمانده پرسپولیس از این دیدار جذاب و دیدنی است. همان که می توان گفت با گلش باعث سقوط ملوان شد و این بار به عنوان فوتبالیست باتجربه تری به ورزشگاه بازخواهد گشت که حالا نام “سن سیروس” را به خود اختصاص داده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته جالب در مورد پنالتی جری بنگستون این است که او در حالی که مهدی طارمی و رامین رضاییان در ترکیب پرسپولیس حضور داشتند پشت توپ ایستاد اما برونکو ترجیح داد با آن پنالتی شانسی نداشته باشد و توپ را در اختیار بهترین پنالتی زن تیمش قرار دهد. بازیکنی خونسرد با توانایی فریب دروازبان که توانست دروازه سید حسین حسینی را باز کند و سپس شاهکار جالب خود (تقلید قایق) را با هم تیمی هایش انجام دهد.

در 80 دقیقه باقیمانده تیم برونکو تعطیل شده است تا ملوان در راه بقای لیگ برتر به یک تساوی گرانبها دست پیدا کند و پرسپولیس هم فرصتی عالی پیش از دربی داشته باشد. جالب اینجاست که اگر پرسپولیس این بازی را نمی برد، حتی با برد 4 بر 2 در شهرورد، نمی توانست به بالای جدول برسد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بعید نیست هواداران پرسپولیس خاطره انگیزترین بازی تیم محبوبشان در لیگ پانزدهم را برد 2-1 مقابل ملوان بدانند. اگرچه آنها از پیروزی تاریخی 4 بر 2 مقابل استقلال لذت بردند و امتیازات کوچک و بزرگ دیگری هم داشتند، اما این بازی برای بسیاری از پرسپولیسی ها شیرینی خاصی دارد که در بازگشت به انزلی خاطره آنها همچنان با آنهاست.

این دیداری است که پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. شاید قرمزها فکر می کردند برد آسان تری در انتظارشان است اما جو وحشتناک ورزشگاه تختی با حضور شادی آور سرخپوشان کار را برای پرسپولیس به خصوص در نیمه دوم سخت کرد. آنها در اوایل بازی با ضربه جری بنگستون از نقطه کرنر به گل رسیدند، اما بعداً گلی مشابه بازی را به تساوی کشاند و تا ثانیه های پایانی به تساوی رسید.


سرویس خبر شماره: 1848598
25 اکتبر 1401 ساعت 00:23
6.3 هزار |

0نقطه نظر

امضای سند سقوط و مقدمه دربی چهار نفره؛

آن گل ایده پرسپولیس را قبل از دربی حساس واقعیت یک پیروزی محض به ارمغان آورد، اما تنها سه دقیقه بعد بود که جلال رافخایی – شاید یکی از بهترین پنالتی‌زنان تاریخ لیگ برتر – پنالتی خود را به گل تبدیل کرد و خوشحالی را به ارمغان آورد. ورزشگاه تختی .

کمال سغدنیا چهره خاص پرسپولیس در جدال با ملوان بندرانزلی خواهد بود.

قاتل شماره 11 پرسپولیس به صحنه گل برگشت!  (تصویر)

در ادامه فوتبال دیدنی و جذاب با حضور ستاره های دو تیم برگزار شد. کافی است به اسامی ملوانان این دیدار دقت کنید تا بدانید پرسپولیس چه سختی را پشت سر گذاشت: حسین حسینی، عزت پورقاز، حسین ماهینی، حسین کنعانی، محمد ستاری، مازیار زارع، صادق محرمی، پژمان نوری، شهاب کرمی. ، جلال رافخایی و …

اما دقایقی بعد از وقت اضافه توپ از سمت راست و تاثیر بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه باعث شد تا توپ به دهانه دروازه برسد و در حالی که به یکباره سیدحسین را دیده بود ضربه نهایی را به ثمر رساند. .و توپ را به سمت طاق دروازه ملوان زد.