قاسمی: این تصمیم به نام پرسپولیس نبود


سرویس خبر شماره: 1838187
23 اوت 1401 در 01:06
20.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

قبل از اخراج بهتر از آنها بازی می کردیم

وی درباره گفتگوی خود با محمدی گفت: زمانی که با نادر محمدی صحبت کردم، گفت که تعامل چندانی با هم نداشتم. اما اگر همان ابتدا کارت می داد، ایرادی نداشت. تا واقعیت مجازی از راه نرسد، همین و همیشه اعتراض وجود خواهد داشت. دنیا به سمت کمک داور رباتیک پیش می رود، اما ما در این نزدیکی هستیم. فکر نمی کنم 10 سال دیگر VAR اتفاق بیفتد و داوران متضرر شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: آقای فنادی فر دستش را روی کارت بلند کرد و اگر تذکر می داد هیچکس چیزی نمی گفت اما وقتی پرسپولیسی ها اعتراض کردند کارت داد و بازیکن ما را فرستاد و تیم را به 10 نفر رساند.

مدافع ذوب آهن درباره بی توجهی بازیکنان پرسپولیس به بازی جوانمردانه گفت: فوتبال یک بازی جوانمردانه است و الان یک سری تیم ها وقت خود را تلف می کنند، مشکل فرق می کند. اما تیم ما وقت تلف نمی‌کند، اما یک تصادف رخ داد که بازیکن ما زمین خورد و متاسفانه بازیکنان پرسپولیس عادلانه بازی نکردند، بنابراین فکر نمی‌کنم به نام پرسپولیس مناسب باشد.

آرمان قاسمی می گوید ذوب آهن قبل از اخراج بهتر از پرسپولیس عمل کرد.

قاسمی در خصوص مصدومیت از ناحیه گردن گفت: گردنم در صحنه اخراج نادر محمدی مداوا شد. من ندیدم کیست و اصرار داشتند که داور بازیکن ما را اخراج کند و من رفتم تا اوضاع را آرام کنم اما متاسفانه این اتفاق افتاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرمان قاسمی مدافع ذوب آهن درباره تساوی مقابل پرسپولیس بعد از این بازی گفت: بازی را قبل از اخراج به تساوی کشاندیم و حتی برتر هم رفتیم. اما متاسفانه قبل از اخراج یک صحنه 100 درصد پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد و توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورد و پنالتی ما را از محرز نگرفتند و گفتند بازیکن ما خطا کرده است. سپس یکی از بازیکنان ما را فرستادند.