قاسم پور: اسامی پیشنهادی جانشینی اسکوچیچ را ذکر کرده ایم

وی در پاسخ به این سوال که آیا به آقای اسکوچیچ احترام گذاشته شد یا خیر، گفت: در فوتبال حرفه ای فکر نمی کنم به آقای اسکوچیچ توهین شده باشد. باید بحث حرفه ای باشد و ایرانی هم در فرهنگ ما وجود دارد اما بحث بر سر مصلحت فوتبال و کشور است و اگر قاسم پور است و احساس می کنیم نمی تواند کمک کند باید برود. کمیته فنی فقط رای مشورتی داد و می توانند تغییر کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قاسم پور افزود: من از ابتدا با انتخاب آقای اسکوچیچ مخالف بودم، سپس مخالف بودم و الان هم مخالف هستم. طی مشورتی که با اعضا داشتیم، برایم مشخص شد که حضور آنها نمی تواند کمکی کند. یعنی من که به خاطر اتلاف وقت پذیرفتم که الان است، چیزهایی پیش آمده که حضور او کمکی به آن نمی کند.

قاسم پور درباره دوگانه بودن مربی ملی یا خارجی گفت: ما به عنوان کمیته فنی نظرات خود را اعلام کردیم و اجازه دادیم فدراسیون تصمیمات کمیته فنی را اعلام کند. ما به جمع بندی رسیده ایم و نباید تصمیم گرفته شده در کمیته فنی را اعلام کنم و سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کند. ما نظر دادیم و اگر فکر می کنند خوب است اعلام می کنند. شاید این نظر تغییر کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کار اسکوچیچ انجام شده است، پاسخ داد: به نظر ما تمام شده است. شاید الان تصمیم دیگری بگیرند.

سخنگوی کمیته فنی درباره شایعه دخالت دولت گفت: اصلا! به عنوان کمیته فنی سه ساعت در جلسه ای نشستیم، شخصا تحت هیچ شرایط و فشاری این نظر را دریافت نکردم و نظر مشورتی است. ما به این نتیجه رسیده ایم که آقای اسکوچیچ نمی تواند به ما کمک کند.

وی در خصوص اخراج اسکوچیچ گفت: بله… کمیته فنی صلاحیت آقای اسکوچیچ را تایید نکرده است.

سخنگوی کمیته فنی درباره ذکر نام کی روش گفت: این کمیته به هیچ وجه کارلوس کی روش را تایید نمی کند.

وی درباره غرامت مالی فدراسیون گفت: من هیچ علاقه ای به مسائل مالی ندارم… مسائل مالی به ما ربطی ندارد. آنها می خواهند برای یک دلار یا هر چیز دیگری قرارداد ببندند. چون ما بودجه نمی دهیم و خود فدراسیون هم با مشکل مواجه است و مطمئناً می توانند آن پول را از جایی بگیرند و مشکل را حل کنند. این مشکلات ربطی به ما ندارد و اگر تصمیم به جذب سرمربی جدید دارند باید منابع مالی تامین شود.


سرویس خبر شماره: 1833083
20 جولای 1401 @ 18:03
5K |

0نقطه نظر

کارلوس کی روش به هیچ وجه تایید نخواهد شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم قاسم پور سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه کمیته که با تصمیم برکناری دراگان اسکوچیچ همراه بود، گفت: یک خبر خوب و بد داریم. متأسفانه داریم وقت تلف می کنیم. امروز تصمیماتی گرفته شد که سایت فدراسیون فوتبال به طور کلی اعلام می کند اما به جمع بندی رسیده ایم که یکی دو روز دیگر فدراسیون اعلام می کند. گزینه های ایرانی و خارجی

قاسم پور درباره اسامی توضیح داد: این موضوعات و اسامی را در جلسه مطرح کردیم و به جمع بندی رسیدیم. کمیته فنی تصمیم گرفته است که گزینه های خود را ارائه دهد. فدراسیون فوتبال در صورت صلاحدید در اطلاعیه گزینه ها را اعلام خواهد کرد. با آقایان مجدی، مهساس و استیلی به صورت تصویری صحبت کردیم و در این جلسه با همه اعضای کمیته فنی مشورت شد.

وی درباره اعمال نظر میرشاد مجدی توضیح داد: اصلا اینطور نیست و آقای مجدی هم جزو کمیته فنی هستند.

سخنگوی کمیته فنی از معرفی چند گزینه برای هدایت تیم ملی خبر داد.

وی درباره دلایل تصمیم به اخراج اسکوچیچ گفت: تصمیمی که گرفته شد درست یا غلط است. حتماً در این باره بحث و بررسی شده است و اکثریت قاطع کمیته فنی مخالف حضور آقای اسکوچیچ در آنجا بودند. ما 5 نفر بودیم و 3 نفر تماس تصویری داشتیم.

وی درباره اینکه چرا این تصمیم دیر اعلام شد، گفت: باید فدراسیون تصمیم می گرفت و تاکنون به ما مراجعه نکرده بودند. ما آقای اسکوچیچ را تایید نکرده ایم، اما نامزدهای ایرانی و خارجی را پیشنهاد کرده ایم. در مورد اسامی به نتیجه ای نرسیدیم. این فقط حدس و گمان است و من تایید نمی کنم و شاید باشد و شاید هم نباشد.

سخنگوی کمیته فنی درباره مسئولیت این کمیته گفت: ما کمیته مشورتی هستیم نه تصمیم گیرنده. ما دلایل خود را اعلام می کنیم و فدراسیون اولین و آخرین تصمیم گیرنده است.