قاضی زاده: پرونده های قدیمی بازگشایی می شوند


کد اطلاعات: 2049364
29 ژوئن 1403 ساعت 12:13 |
427

0نقطه نظر

نماینده محترم مجلس معتقد است که هنوز ابعاد جدیدی از این موضوع مشخص نشده است.

قاضی زاده: پرونده های قدیمی بازگشایی می شوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی شب گذشته در گفت و گوی تلویزیونی با برنامه فوتبال برتر درباره ابعاد مختلف فساد در فوتبال ایران صحبت کرد و ضمن تشریح این موضوع اظهار داشت: من دارم. اطلاعاتی فراتر از این سوال است و من اطلاعاتی به دست آورده ام، اما در مورد ابعاد این پرونده نپرسیدم و در حال صحبت با ضابط در این مورد بودیم و قرار است بیشتر در مورد ابعاد داخلی یا خارجی این ماجرا صحبت کنیم.

او ادامه داد: از سخنرانی های دادگستری کرمان اطلاع جدیدی ندارم و با آنها خداحافظی می کنم. اخباری که از قوه قضائیه کرمان می شنویم نشان از اقتدار آنها دارد و سال گذشته این خبر به گوش نمایندگان رسید که مسئولان سابق استان کرمان در حوزه معدن و صنعت دچار مشکل شده اند که نشان می دهد قوه قضاییه کرمان متوازن و متوازن است. قوه قضاییه قدرتمند . امیدوارم این پرونده برای روشن شدن همه ابعاد و برخورد قاطع با عاملان آن به شکل ویژه پیش برود و این پرونده به نتیجه برسد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: هر کس مرتکب جرمی شده باشد به سزای اعمال خود برسد. این خواسته افکار عمومی و مطالبه مردم و همه ماست. من هیچ کدام از این آقایان را از نزدیک ندیده ام، اما با شنیده هایم می دانم که دست اندرکاران این موضوع افراد بسیار جدی و مصممی هستند و برای رفع آنها گام بر می دارند. امیدوارم این موضوع تمام شود و بحث پاکسازی فوتبال ایران را از کرمان شروع کنیم. انشالله پرونده های قدیمی در عرصه فوتبال را باز می کنیم تا سرنوشت آن مشخص شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی