قالیباف در طارمی: مقتدرانه قدم به جلو بگذار

رئیس شورای اسلامی همچنین خطاب به ملی گرایان گفت: می خواستم به شما سلام کنم و با شما خداحافظی کنم، از زحمات شما در این چند ماه و به خصوص امروز تشکر می کنم، شما صد دقیقه تلاش بسیار شجاعانه و غیرتمندانه ای انجام دادید و صادقانه. همه را شاد کردی این غیرت تو را باید بد نامید خسته نباشید دل همه مردم شاد شد.»

وی یادآور شد: امروز بعد از مسابقه اگر در تهران بودید می دیدید که مردم خوشحال شدند و از شما قدردانی کردند، جا دارد از همه شما عزیزان به ویژه آقای کی روش، مربیان و بچه های خوب تیم تشکر کنم. تیم ملی و مردمی که صدای من را شنیدند و در آنجا زحمت کشیدند، انشالله قدردان زحمات شما خواهیم بود که البته ما هم هستیم.»

رئیس شورای اسلامی عملکرد تیم ملی ایران مقابل ولز را غیرتمندانه و شجاعانه توصیف کرد.

قالیباف در طارمی: مقتدرانه قدم به جلو بگذار

مهدی تاج در ابتدای تماس تصویری با قالیباف گفت: آن را روی بلندگو می گذارم، احسان حاج صفی، سردار آزمون، کریم انصاری فرد، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و همچنین دکتر سجادی وزیر ورزش. ، اینجا هستند.

رئیس مجلس خطاب به طارمی گفت: امیدوارم بازی سه شنبه پرقدرت باشد و مردم را خوشحال کند و اولین بار باشد که ایران ما وارد مرحله یک هشتم می شود و به همه سلام برسانید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1855754
05 دسامبر 1401 ساعت 20:27 |
4.8K |

0نقطه نظر

شما شجاعانه 100 دقیقه تلاش کردید.

مهدی طارمی نیز در این تماس تصویری خطاب به قالیباف گفت که رئیس مجلس به مهاجم تیم ملی ایران گفت: خیلی خوشحالیم. شما همیشه مایه افتخار بوده اید. در تیم های ملی و غیر ملی همیشه پرچم ایران را بالا برده اید. خداوند به شما قوت بدهد. وقتی می بینیم که روح مادرت اینگونه برایت دعا می کند، دل همه به یک اندازه شاد می شود. خداوند به همه شما قدرت و سلامتی بدهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدباقر قالیباف پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز، با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره حال و هوای تیم ملی ایران تماس تصویری داشت. پایان این مسابقه .