قانونی که مربیان و فوتبالیست ها آن را نمی پسندند!

مربیان و بازیکنان نمی توانند بیش از تعداد معینی از مزایا و گزینه ها دریافت کنند.

قانونی که مربیان و فوتبالیست ها آن را نمی پسندند!


سرویس خبر شماره: 1939847
Jun 04, 1402 @ 4:05 ب.ظ
5.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

محدود کردن مزایا و گزینه ها؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فدراسیون فوتبال امروز دستورالعمل و اطلاعیه جدیدی صادر کرد که در آن بندهایی وجود دارد که می تواند مورد انتقاد باشگاه ها یا بازیکنان، مربیان و … باشد که یکی از این مشکلات مربوط به بحث در مورد مزایا و گزینه ها خواهد بود

بازیکنان فوتبال و گاهی مربیان امتیازات یا گزینه هایی را در قراردادهای خود در نظر می گیرند. به گونه ای که در صورت رسیدن به رتبه مشخص، قهرمانی، کسب سهمیه آسیایی، رسیدن به تعداد برد در یک فصل، گلزنی معین و … مبلغی به قرارداد پایه آنها اضافه می شود، اما اکنون قانون جدید دست آنها را می بندد.

باید دید بازیکنان، مربیان و البته باشگاه ها برای تغییر شکل قراردادشان برای افزایش مبلغ پایه چه راهکارهایی را در نظر خواهند گرفت و احتمالا این اتفاق خواهد افتاد!



مجله اخبار فوتبال داخلی

بسیاری از بازیکنان تیم‌های مشتاق لیگ برتر، گزینه بالایی را که گاهی به یک سوم یا بیشتر از قراردادشان می‌رسد، به عنوان پاداش لیگ قرار می‌دهند یا از سوی دیگر برخی باشگاه‌ها مبلغ مشخصی را به عنوان گزینه در اختیار بازیکنان خود قرار می‌دهند. برای هر بازی که فدراسیون به این موضوع پرداخته است.

در بند چهاردهم قانون جدید فدراسیون فوتبال آمده است: در تعهدات مالی باشگاه نمی توان مجموع امتیازات و اختیارات مندرج در قرارداد را بیش از بیست درصد مبلغ پایه قرارداد برای یک فصل در نظر گرفت.»

1879604