قانون جدید نقل و انتقالات دوازده بازیکن استقلال!



صبح امروز اخباری مبنی بر تصمیمات جدید کارگروه نقل و انتقالات فوتبال ایران منتشر شد که بر اساس آن، عقد قرارداد با بازیکنان بالای 30 سال فقط یک ساله باشد و باشگاه ها تنها مجاز به عقد قرارداد بیش از یک ساله با بازیکنان بالای 30 سال نیستند. ساله. 30 سال.

قانون عجیبی است که معلوم نیست دلیل و مبنای آن چیست و چه سود یا منفعتی برای باشگاه ها دارد. به نظر می رسد این قانون بیشتر به نفع بازیکنان است تا کمک به باشگاه ها که ممکن است در پایان هر سال با شرایط جدید و ویژه به دنبال تمدید قرارداد یا پیوستن به باشگاه جدید باشند.

این قانون از فصل آینده زمانی اجرا می شود که بسیاری از بازیکنان مطرح و حتی تیم ملی ایران بالای 30 سال سن داشته باشند. به طور مشخص بررسی لیست فعلی استقلال نشان می دهد که این تیم در حال حاضر 12 بازیکن بالای 30 سال دارد.

از مهمترین آنها می توان به سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، مهرداد محمدی، جلال الدین مشاریپوف، آرش رضاوند، محمدحسین مرادمند و گوستاو بلانکو اشاره کرد. افراد کلیدی و تاثیرگذاری که قرارداد برخی از آنها به پایان رسیده است و برخی نیز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارند.

مثلا ستاره معروفی مثل جلال الدین مشاریپوف تا پایان لیگ بعد با استقلال قرارداد دارد و بعد از آن آبی ها نمی توانند قرارداد او را 2 سال تمدید کنند و قطعا این اتفاق خوبی برای آبی ها نیست. یا بازیکنان مطرحی مثل حسینی و چشمی که در سطح تیم ملی بازی می کنند فقط می توانند با استقلال قرارداد یک ساله ببندند یعنی باشگاه در پایان هر فصل برای حفظ این بازیکنان استثنایی دچار مشکل می شود. .

از دیگر بازیکنان بالای 30 سال استقلال می توان به میلاد فخرالدینی، زبیر نیک نفس، پیمان بابایی، رافائل سیلوا و آرمان رمضانی اشاره کرد. کارگروه نقل و انتقالات فوتبال ایران تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: مقصد جدید شاه ماهی کدام تیم است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال