قرارداد این بازیکنان در استقلال 9 برابر شده است!

قربان زاده در پاسخ به اینکه طرح حق طلبی چه بود، گفت: واقعیت این است که در قراردادهای استقلال شاهد ناهماهنگی بوده ایم. به همین دلایل اعلام کرده ایم که چنین موضوعی در استقلال رخ داده است. قرار بود معلمی بیاورید که به جای ایجاد درگیری، تدریس کند. حالا معلوم می شود باید سیمان و گچ و … بیاوریم. و مدرسه را بازسازی کنم و خودم معلم بیاورم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

قربان زاده با عصبانیت درباره این ماجرا گفت: شما به عنوان عضو هیئت مدیره (آن زمان) چه می کردید؟ اولین کار شما این بود که بازیکنان را لیست کنید و بگویید این اعداد با قراردادهای سال قبل مطابقت ندارد و 9 برابر شدن مبلغ و آوردن آن به استقلال معنی ندارد.

حالا حسین قربان زاده در گفت و گوی حضوری با برنامه فوتبال برتر به طور خلاصه به این موضوع و بحث افزایش قراردادها اشاره کرد و گفت: به راحتی می توانستند در این باره از مدیران سوال کنند. این کل داستان یک شرکت سهامی عام است. یعنی «پولی که از کیف میهمان می آمد، راحت می شد از آن خلاص شد». از کیف خودشان نیست.

در ماه های اخیر بحث افزایش مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال قبل از شروع فصل جاری لیگ برتر به موضوعی مهم و بحث برانگیز تبدیل شده است و علی فتح الله زاده و مصطفی آجورلو، مدیران عامل فعلی و بزرگان این باشگاه در این باره صحبت کرده اند. به طور غیرمستقیم در موارد متعدد با یکدیگر مشکل دارند.

وی یادآور شد: الان محبی، قیدی و دو نفر دیگر اینطور هستند اما آیا همه بازیکنان استقلال در این سطح بودند؟ مردان بیشتر مبلغ را برای بازیکن خرج کردند.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه این اتفاق برای سایر بازیکنان استقلال نیز افتاده است، گفت: سوبان خاقانی، محمدحسین زواری، دروازه بان های دوم و سوم و… قراردادشان دو یا سه برابر نشده اما مبلغ قراردادشان افزایش یافته است. 9 برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با تصریح بر اینکه به باشگاه متعهد هستند و می روند، گفت: آقای حمیدی فر روی سر ما جای دارد اما مبلغ قراردادش با استقلال نسبت به فصل گذشته در صنعت نفت آبادان 9 برابر شده است.