قرارداد بازیکن ملی پوش استقلال لغو شد

وی در خصوص اینکه چرا مسئول باشگاه استقلال مدعی است این اتفاق نیفتاده است، گفت: در صورت اعتراض باشگاه استقلال به این فسخ می توانند موضوع را در کمیته وضعیت بازیکن پیگیری کنند. در کل سه نوع فسخ داریم. مورد اول قرارداد دو طرفه است که پایان همکاری با رضایت طرفین است، مورد دوم فسخ یک طرفه قرارداد توسط باشگاه مانند سیاوش یزدانی و مورد سوم فسخ یک طرفه است. فسخ توسط بازیکن درست مثل ابوالفضل جلالی.

مدیر نقل و انتقالات لیگ برتر در پاسخ به این سوال، تصریح کرد که در قوانین سازمانی جدید لیگ، فسخ قرارداد یک طرفه حذف نشده است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

طاهری تاکید کرد: در هر صورت اگر فسخ یک طرفه باشد، تمام عواقب این فسخ یک طرفه بر عهده شخصی است که این درخواست را مطرح کرده است و باید تصمیم کمیته تعیین وضعیت پیگیری شود.

ابوالفضل جلالی پس از فینال جام حذفی به صورت یک طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال لغو کرد اما شب گذشته حجت کریمی سرپرست این باشگاه این مشکل را در شبکه فوتبال تاپ تی وی تکذیب کرد و مدعی شد که این اتفاق نمی افتد.

به همین دلیل با فرشید طاهری مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر تماس گرفتیم و او گفت: جلالی با حضور در سازمان لیگ به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد و اگر باشگاه استقلال خواهان این بازیکن است باید این بازیکن را بخواهد. قرارداد جدیدی با او امضا کند.