قرارداد بازیکن ناراضی استقلال فسخ می شود! / غرامت 25 میلیاردی در راه است؟

مدیران استقلال در ابتدای فصل تلاش زیادی کردند تا نام ارسلان مطهری را از لیست حذف کنند تا کاوه رضایی جایگزین او شود اما ارسلان به چنین چیزی رضایت نداد. در نهایت ارسلان مطهری در استقلال ماند و پس از گذراندن چند هفته پر فراز و نشیب و حتی تمرین پشت دروازه، این شانس را پیدا کرد تا برای آبی ها به میدان برود.

این در حالی است که گفته می شود ارسلان مطهری چندین بار تلاش کرده تا در خصوص مطالبات با مصطفی آجورلو جلسه ای برگزار کند اما مدیرعامل استقلال با چنین کاری موافقت نکرده است.

برخی گفته اند که ارسلان مطهری قابل معامله است اما این شایعه است و ارسلان مطهری بارها به مدیران استقلال گفته است که به قراردادش پایبند است و می خواهد تا پایان فصل بماند.

با این حال، ارسلان مطهری تنها بازیکن استقلالی است که هنوز درخواستی از سال گذشته و امسال دریافت نکرده است و این در حالی است که تمامی بازیکنان استقلال بخشی از درخواست های خود را دریافت کرده اند.

وکیل ارسلان مطهری حتی دو روز پیش به باشگاه استقلال مراجعه کرد و صورت مالی این بازیکن را گرفت که نشان می دهد وی پولی دریافت نکرده است.

همه این موارد در شرایطی است که این شایعه از اردوی استقلال می آید، ممکن است مدیران استقلال بخواهند در نیم فصل قرارداد ارسلان مطهری را یک طرفه فسخ کنند و سپس هزینه جدایی را برای خرید مهاجم جدید متقبل شوند. .



سرویس داخلی اخبار فوتبال