قرارداد تیم های صنعتی باید فاش شود! (حرف)

اما در همین حال امروز مدیران 7 شرکت صنعتی که تیم های لیگ برتری را اداره می کنند نامه ای از حسین قربان زاده دریافت کردند که آنها را مجبور به انتشار قرارداد کردند.

پرسپولیس و استقلال احتمالا این روزها و پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی قراردادهای خود را در این سیستم قرار خواهند داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که فصل گذشته به دلیل واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به بورس، قراردادهای این دو باشگاه به صورت رسمی در سامانه کامل ناشران منتشر شده است، حالا همه منتظر انتشار سهام این دو باشگاه هستند. رقم قرارداد دو باشگاه ارغوانی

وی در این نامه می نویسد با توجه به عرضه اولیه سهام پرسپولیس و استقلال، این 7 باشگاه باید «مجموع قراردادهای منعقد شده با بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال زیر مجموعه» را در فصل جاری نیز منتشر کنند. در کدال

باید دید واکنش هشت باشگاه مورد خطاب در این نامه چه خواهد بود و این قراردادها چه زمانی منتشر می شود. نکته جالب این است که این نامه در روزهای پایانی نقل و انتقالات ارسال شده است.

نکته مهم این است که هر هشت باشگاه تیم صنعتی هستند. به این ترتیب تنها شش باشگاه تراکتورسازی، ملوان، نساجی، فن، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان باشگاه هایی هستند که این نامه را دریافت نکرده اند.

نکته مهم این است که آنها موظفند “مجموع ارقام قرارداد” خود را نیز منتشر کنند تا مشخص شود که جزئیات قراردادهای بازیکن و سرمربی مانند فصل گذشته منتشر نخواهد شد.

پیش از این چندین باشگاه خواستار افشای شماره قرارداد تمامی تیم های لیگ برتری شده بودند و قول داده بودند در این صورت قرارداد خود را نیز اعلام کنند و اکنون این نامه می تواند مبنای عمل سایر باشگاه ها به این وعده باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بر اساس این نامه 8 باشگاه سپاهان، مس کرمان و رفسنجان، پیکان، گلقر، فولد، آلومینیوم و ذوب آهن باید قرارداد خود را «افشای» کنند.


سرویس خبر شماره: 1837610
19 اوت 1401 @ 9:33 بعد از ظهر |
14.6 هزار |

16نقطه نظر

نامه مهم قربانزاده به ۷ مدیرعامل و ۸ باشگاه

رئیس سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به سران سپاهان، گل گهر، فولاد و… خواستار انتشار آمار قراردادشان شد.