قرارداد جنجالی رونالدو با باشگاه عربستانی/ سعودی ها به کریستیانو 37 ساله دستمزد نجومی می دهند!

پیش از این گفته شده بود که رونالدو به MLS آمریکا خواهد رفت و شاید حتی در تیم اینترمیامی متعلق به دیوید بکهام بازی کند اما هیچ باشگاهی در آمریکا نمی تواند مبلغی را که نصر عربستان به رونالدو می دهد پرداخت کند.

در تابستان که رونالدو تصمیم به جدایی از منچستریونایتد گرفت، گزارش شد که او به بایرن مونیخ و چلسی می پیوندد، اما این باشگاه ها در حال حاضر تمایلی به جذب بازیکن سابق منچستریونایتد که قرار است 38 ساله باشد، ندارند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

قرارداد رونالدو 37 ساله با منچستریونایتد در آستانه جام جهانی 2022 قطر و پس از انتشار مصاحبه جنجالی او با پیر مورگان فسخ شد. به این ترتیب فوق ستاره شیاطین سرخ دیگر بازیکن این تیم محسوب نمی شود و می تواند آزادانه با هر باشگاهی که بخواهد قرارداد ببندد.

النصر یکی از موفق ترین باشگاه های عربستان است که 9 بار قهرمان لیگ شده و آخرین قهرمانی آنها در سال 2019 بوده است.

روزنامه مارکا مدعی شد باشگاه النصر عربستان با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس برای امضای قراردادی به ارزش 1729 میلیون پوند (حدود 200 میلیون یورو) به توافق رسیده است.

او که از تابستان اصرار به جدایی از منچستریونایتد داشت، مصمم به حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود و شاید تصمیمش برای نیم فصل دوم نیز بر همین میل باشد. با این حال رونالدو تابستان گذشته پیشنهادی از سعودی ها دریافت کرد که او آن را رد کرد. حالا شاید یک پیشنهاد دهن پرکن به ارزش 172.9 میلیون پوند او را وسوسه کند تا فوتبالش را در 40 سالگی در خاورمیانه و لیگ حرفه ای عربستان سعودی ادامه دهد.