قرارداد کارلوس کیروس تمدید شد


سرویس خبر شماره: 1854229
28 نوامبر 1401 @ 11:55 ق.ظ |
8.4K |

1نقطه نظر

با اظهار نظر صریح وزیر ورزش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید سجادی در آخرین مصاحبه خود با خبرنگار فارس اظهار داشت: امیدوارم تیم ملی موفق شود. کی روش این روزها نشان داده که با غیرت و شجاعت از تیم ملی حمایت می کند و با علاقه کارش را دنبال می کند. من به او افتخار می کنم که موضع خود را به وضوح در رسانه های خارجی بیان کرده است. ما با کی روش هستیم و او را ترک نمی کنیم. امیدوارم با درخشش در اولین بازی جام جهانی دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنند.

با تکرار صحبت های وزیر ورزش و جوانان در مورد کارلوس کی روش امروز برای چندمین بار، به نظر می رسد سرمربی پرتغالی در جام ملت های آسیا جوانان (2023 – چین) در کنار تیم ملی باشد. سوالی که پیشتر از سوی نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شده بود. نبی گفت: اگر تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد، قرارداد کارلوس کی روش از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس برای جام ملت ها تمدید خواهد شد. وی شرایط صعود فدراسیون فوتبال را اعلام نکرد و گفت یک نمایش قابل بحث خوب برای ما قانع کننده خواهد بود. مواضع اخیر کارلوس کی روش در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های خارجی حتی مورد تمجید شورای اسلامی این مربی قرار گرفته و به نظر می رسد کارلوس کی روش برای تمدید قرارداد در آستانه جام جهانی فیفا از تصمیم گیران مشاوره گرفته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه ای که این هفته برای چندمین بار با رسانه های خارجی انجام شد از موضع کارلوس کی روش دفاع کرد.

قرارداد کارلوس کیروس تمدید شد

وی همچنین درباره سفر خود به قطر اینگونه توضیح داد: سعی می کنم هر چه زودتر به قطر بروم و از نزدیک در کنار تیم ملی حضور داشته باشم. می خواستم زودتر بروم، اما مشغله ها و برنامه های فشرده کمی آن را به تاخیر انداخت. سعی می کنم هر چه زودتر به آنجا بروم و در قطر در کنار تیم ملی باشم. یکشنبه روز افتتاحیه جام جهانی است و فردا تیم ملی فوتبال کشورمان به مصاف انگلیس می رود که دعا می کنم پیروز شوند.