قرارداد کیروش و دستیاران; 2.5 میلیارد در ماه!


سرویس خبر شماره: 1844518
29 شهریور 1401 ساعت 02:37 |
900

0نقطه نظر

طبق ادعای نایب رئیس اول فدراسیون؛

* گزارش حضور و برنامه تیم ملی کی روش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال از آخرین شرایط فوتبال و فوتسال تیم های ملی ایران خبر داد. که در ادامه می توانید بخوانید؛

پس از تایید اعضای هیات مدیره، وی ضمن تشکر از آقای دراگان اسکوچیچ و معاونین، معوقات و سایر موضوعات مندرج در قرارداد آنها را محاسبه و با آنها امور مالی فدراسیون را تسویه می کند.

9 شهریور ماه پس از دیداری که با آقای تاج رئیس فدراسیون داشتم، موضوع اعزام تیم های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان، تیم فوتسال بزرگسالان و تیم ملی بزرگسالان به مسابقات برون مرزی و اردوهای تدارکاتی مطرح شد. دستور کار فوری فدراسیون فوتبال

با توجه به برخی از مطالب منتشر شده در رسانه ها درباره احمد نوراللهی، به صراحت به اطلاع شما می رساند که محل سکونت فعلی وی در دبی است، دعوتنامه و درخواست ویزا توسط امور بین الملل به سفارت اتریش در دبی ارسال شده است و نتوانسته اند به هر دلیلی این کار را انجام دهد تا به موقع به سفارت برود که باعث تاخیر در صدور ویزای وی شد. برهمین اساس در دیدار حضوری که با سفیر محترم ایران در اتریش داشتم درخواست ایشان مبنی بر اینکه انشاءالله در اسرع وقت ویزای ایشان برای ایشان صادر شده و ایشان به تیم ملحق شوند به دنبال داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* شرایط اعزام تیم های ملی

ضمناً با تایید هیئت مدیره و مذاکرات انجام شده، آقای کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب شد. بر این اساس قرارداد کی روش و پنج دستیارش 80 هزار یورو در ماه تعیین شده است و تا پایان جام جهانی 2022 قطر این معیار عملکرد فدراسیون فوتبال است.

* مبلغ قرارداد کی روش و دستیاران

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص فعالیت های دو هفته اخیر تیم های ملی فوتبال و فوتسال توضیحاتی ارائه کرد.

قرارداد کیروش و دستیاران;  2.5 میلیارد در ماه!

* آخرین وضعیت حضور نورالهی

* تیم های ملی نوجوانان و جوانان

* تسویه حساب با اسکوچیچ

پس از ورود کی روش و دستیارانش به تهران، اردوی داخلی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد و تیم ملی پس از چهار روز اردو، صبح یکشنبه 7 شهریورماه عازم اردوی خارجی در اتریش شد. به این ترتیب تیم ملی ایران روز جمعه 10 مهرماه به مصاف تیم اروگوئه و روز سه شنبه 14 مهرماه در جریان فیفا دی به مصاف تیم سنگال خواهد رفت.

در مورد تیم ملی نوجوانان هم باید بگویم که این تیم در مسابقات چهار نفره ژاپن شرکت کرد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. تیم ملی جوانان در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان با کسب سه پیروزی به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار می شود، راه یافت. همچنین تیم ملی فوتسال بزرگسالان در مسابقات شش نفره (جام بین قاره ای) تایلند دوم شد. بدینوسیله از روسای کمیته های جوانان و فوتسال، مدیران، مربیان و بازیکنان تیم های فوق و در آینده با حمایت رئیس فدراسیون فوتبال و تمامی اعضای فدراسیون تشکر و قدردانی می نمایم. شورا، شاهد موفقیت های هر چه بیشتر این عزیزان خواهیم بود.

* سفارش فوری مرسولات از شروع کار

علاوه بر برگزاری اردوهای درون اردویی، موضوعاتی مانند اخذ مشاوره خارج از کشور، اخذ مجوز خروج بازیکنان واجد شرایط، صدور ویزا، صدور بلیط هواپیما، اقامت در هتل، تعیین منابع ریالی و ارزی و سایر موارد اعزام مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بر این اساس کارگروهی متشکل از سرپرست دبیرکل، امور بین الملل، امور مالی، تشریفات و سایر دستگاه های ذیربط تشکیل شد و خوشبختانه فعالیت های مربوطه به نحو مطلوب پیش رفت.