قرارداد 2 ستاره استقلال را تمدید می کنیم/ 2 بازیکن خوب خارجی را به ساپینتو معرفی کردم.

فتح الله زاده در خصوص درخواست هواداران استقلال برای تمدید قرارداد با ستاره های این تیم گفت: فصل آینده در بازی های آسیایی حضور داریم و قطعا به تیمی قدرتمند نیاز داریم. به همین دلیل به دنبال تمدید قرارداد با ستاره های تیم هستیم و مطمئنا تیمی را می سازیم که آماده برگزاری مسابقات قدرتمند در بازی های آسیایی باشد. همچنین قرارداد محبی و قیدی را تمدید خواهیم کرد و به فکر جذب بازیکنان آماده برای فصل آینده استقلال خواهیم بود. می دانم که هواداران استقلال همیشه به دنبال تیمی قدرتمند هستند و این حق آنهاست و تمام تلاشم را می کنم تا تیمی را برای بازی های آسیایی به هواداران ارائه کنم که بهترین بازیکنان در آن حضور داشته باشند. البته الان نفرات خیلی خوبی در تیم داریم اما قطعا یکی از نیازهای اصلی تیم ما تقویت استقلال است که با توصیه سرمربی این کار را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: آقای ساپینتو را به دو بازیکنی که تجربه بازی در تیم های مطرح اروپایی را داشتند معرفی کرده بودم اما ایشان گفتند چون تیم الان خوب بازی می کند نباید برای جذب بازیکن عجله کنیم. و بازیکنی را بدست آورید که بهتر از آن بازیکنان باشد. من به عنوان مدیرعامل باشگاه پیشنهاد او را پذیرفتم و گفتم هر زمان بازیکنی را به ما معرفی کردید، حاضریم با او قرارداد بگیریم و همیشه منتظریم که آقای ساپینتو بازیکن خوبی به ما معرفی کند تا بتوانیم جذب کنیم. آنها .

مدیرعامل استقلال در خصوص جدایی آمانوف و بازی این بازیکن برای ناسف قارشی گفت: آقای ساپینتو فکر می کرد آمانوف بازیکن آماده ای نیست و به همین دلیل او را نمی خواهند و در ترکیب قرار نگرفته اند. فهرست ساپینتو به عنوان سرمربی تیم حق انتخاب فهرست و فهرست خود را داشت و از آنجایی که به آمانوف اعتقادی نداشت، نمی توان گفت که چرا او را بازی نداده است؟ اما با توجه به اینکه این بازیکن بدون هماهنگی ایران را ترک کرد، باشگاه استقلال از آمانوف شکایت خواهد کرد و پیگیر این پرونده خواهیم بود.

فتح الله زاده در خصوص بازی پیکان گفت: کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم که خوشبختانه همگی در شرایط خوبی هستند و در این بازی برای پیروزی تلاش می کنند که امیدوارم با تلاش جمعی باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبروشی درباره شرایط این تیم گفت: خوشبختانه در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده ایم و قطعا فاصله امتیازی تیم ما با رقبا کمتر از این خواهد بود. ما تیمی داریم که یک دل و با انگیزه کار می کند و از تیمم ممنونم که از لحظه اول تا پایان مسابقه در زمین می دوند و می جنگند و البته با غیرت بازی می کنند. با همه اینها ما باید خودمان را قوی کنیم و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.