قرار مهم امروز برای ورود بانوان به ورزشگاه ها

سخنگوی استقلال که معتقد است عدم ورود بانوان باعث عدم حضور تماشاگران به ورزشگاه شده است از برگزاری جلسه مهمی صحبت کرد. گفت: چرا زودتر پیگیری نشد و جلسه به شنبه و یکشنبه کشیده شد؟ نمیشه جلسه زودتر برگزار بشه؟ وقتی مسئولان به این راحتی حاضر به همکاری و برگزاری جلسه هستند و به دنبال راه حل هستند و نشان داده اند که به راحتی می توانند مشکلات بزرگتر را حل کنند، چرا مسئولان فوتبال پیگیری نمی کنند؟ این خواسته ها مشخص بود و باید به نوعی رضایت AFC و فیفا را جلب کنیم اما چرا زودتر دنبال این نشدیم که استقلال اینطور ضربه بخورد؟

فرشید سمیعی در این خصوص گفت: یکی از دلایلی که بازی استقلال و سپاهان بدون تماشاگر برگزار شد، پیگیری دیرهنگام بود. از خواسته های AFC و فیفا از فصل گذشته خبر داشتیم، اما هیچکس پیگیری نکرد و اجازه دادند استقلال بدون تماشاگر بازی کند.

ایران ورزشی: ساعت 10 صبح شنبه (امروز) جلسه ای با حضور مسئولان ارشد و مسئولان فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری نهایی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها برگزار می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدون تماشای دیدارهای هفته یک لیگ برتر، شایعات و شایعات زیادی مطرح شده است. بسیاری از باشگاه ها، از جمله تیم های میزبان هفته اول، نسبت به برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگر اعتراض کرده اند.

با این تفاسیر به نظر می رسد امروز جلسه مهمی در خصوص ورود تماشاگران به ورزشگاه ها و احتمالا موضوع بانوان برگزار شود. البته سمیعی اشاره کرد که این جلسه توسط چه نهادی و با حضور چه مسئولانی برگزار می شود اما احتمالا در پایان آن تصمیمات مهمی در خصوص تماشاگران فوتبال گرفته خواهد شد.

فدراسیون فوتبال تصمیم دارد در صورت کسب مجوز نهایی برای حضور بانوان، این روند را در چند مرحله و مرحله اجرا کند. در مرحله اول ورود بانوان به ورزشگاه آزادی و در مراحل بعدی شهرهایی که زیرساخت های لازم برای ورود بانوان را فراهم می کنند، امکان پذیرایی از آنها را خواهند داشت. با این برنامه ریزی به نظر می رسد فرصت کافی برای فراهم سازی زیرساخت ها و فرهنگ سازی برای این منظور فراهم شده و مخالفتی وجود ندارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سخنگوی باشگاه استقلال از برگزاری جلسه مهمی در خصوص موضوع تماشاگران خبر داد.

حالا استقلالی ها به کمبود تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران به دلیل باخت مقابل سپاهان آتش معترض هستند و سخنگوی آن باشگاه نیز به تندی صحبت کرده است.


سرویس خبر شماره: 1837985
22 اوت 1401 در 01:21
5.8K |

2نقطه نظر

سامی: نمیتونستن زودتر جلسه بذارن؟