قربانی جدید لیگ برتر: سرمربی اتریشی ساوتهمپتون

“این اولین بار است که وارد منطقه سقوط می شویم. از زمانی که من در این باشگاه هستم هرگز در این موقعیت قرار نگرفته ایم. این نشان می دهد که ما در این فصل به اندازه کافی تلاش نکرده ایم و به اندازه کافی خوب نبودیم. هاسنهوتل در پایان بازی امشب گفت.

باخت 4-1 امروز مقابل نیوکاسل، ساوتهمپتون را در منطقه سقوط قرار داد. آنها در 9 بازی قبلی خود تحت مدیریت هتل هاسن تنها یک برد کسب کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساوتهمپتون امشب در خانه با نتیجه 4-1 مغلوب نیوکاسل شد و هواداران این تیم در ورزشگاه خود یعنی هتل رالف هاسن، سرمربی آن تیم را هو کردند.


سرویس خبر شماره: 1852212
15 نوامبر 1401 @ 21:20
169 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رسانه های انگلیسی گزارش می دهند که ساوتهمپتون تا ساعاتی دیگر سرمربی اتریشی را اخراج خواهد کرد و هاسن هوتل به آخرین مصدوم این فصل لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

به گزارش سان، سران ساوتهمپتون در ابتدا قصد داشتند برای اخراج هاسنهتل تا پایان جام جهانی منتظر بمانند، اما نتایج ضعیف هفته های اخیر و به خصوص شکست تحقیرآمیز امشب در بازی خانگی مقابل نیوکاسل، آنها را مجبور کرد تا بلافاصله از این اتریشی عذرخواهی کنند. مربی.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اتلتیک گزارش داده است که هاسن هوتل احتمالا در ساعات آینده اخراج خواهد شد و در بازی آینده مقابل لیورپول روی نیمکت ساوتهمپتون نخواهد نشست. اما اگر حالا او را کنار نگذارند، اخراجش در تعطیلات جام جهانی قطعی است.

پس از هو شدن توسط رالف هاسنهوتل، سرمربی ساوتهمپتون، او به زودی از بازی اخراج خواهد شد تا قربانی بعدی لیگ برتر شود.

قربانی جدید لیگ برتر: سرمربی اتریشی ساوتهمپتون