قربان بردیف از ترک تبریز پشیمان است


سرویس خبر شماره: 1920868
25 آوریل 1402 ساعت 11:59
5.9 هزار |

2نقطه نظر

آنها به او اجازه ندادند کارش را در سوچی انجام دهد.

ایوان دانیلینتس، دستیار بردیف در تیم تراکتورسازی که در روسیه نیز همراه او بود، درباره جدایی این سرمربی از سوچی گفت: این تصمیم بردیف بود. من با او در تماس نبودم، اما فکر می کنم او می داند که در چنین شرایطی نمی توان کار سازنده ای انجام داد. خیلی چیزها آنطور که او تصور می کرد پیش نمی رفت.

وی افزود: او همه چیز را داشت که برای مدت طولانی به او اجازه پیشرفت می داد، اما اقتدار بوریس روتنبرگ که او را به سوچی دعوت کرد، اجازه نداد آقای بردیف درخواست او را رد کند. در واقع، معلوم شد که فقط صحبت بدون عمل است.
سوچی در حال حاضر با 31 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ روسیه قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص شرایط کار در سوچی گفت: اگر تصمیم به استخدام بردیف از سوی باشگاه بوده است، دعوت از چنین فردی و فرصت ندادن به او کاملاً کوته فکرانه بوده است.

دستیار قربان بردیف که از نزدیکان اوست، درباره جدایی بردیف از تراکتور گفت: فکر می کنم بردیف بسیار متاسف و متاسف است که همه چیز ایران را رها کرده و در سوچی کار می کند زیرا جو مساعدی در آنجا حاکم بود. رئیس باشگاه رفتار خوبی با او داشت.

دستیار قربان بردیف در تراکتور می گوید از ترک ایران پشیمان است.

قربان بردیف از ترک تبریز پشیمان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته گذشته قربان بردیف سرمربی مشهور فوتبال روسیه از تیم سوچی جدا شد تا فصلی که با تراکتور شروع شده نیز با سوچی تمام نشود.