قرمزها عصبانی شدند/ این باشگاه از فروش ستاره خود ابایی ندارد!

رسانه های انگلیسی می گویند یونایتد هنوز از خرید آنتونی ناامید نشده است. اما اصرار آژاکس برای دریافت 80 میلیون یورو و ناتوانی در برآورده کردن این تقاضا، دلیل اصلی ناراحتی یونایتد است. با وجود تمایل به جذب آنتونی، شیاطین سرخ حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای او نیستند.

آژاکس تاکنون سه فروش بزرگ و گران قیمت داشته است و از نظر مالی نیازی به فروش آنتونی احساس نمی کند. از آغاز فصل تابستان، باشگاه هلندی لیساندرو مارتینز را به یونایتد، سباستین هالر را به دورتموند و رایان گرونبرش را به بایرن مونیخ فروخته است.

اگرچه منچستریونایتد در ابتدای تابستان کمتر از 50 میلیون یورو برای جذب آنتونی به آژاکس پیشنهاد داد، اما اکنون آماده ارائه پیشنهادات بیشتر است. اما باشگاه انگلیسی قصد ندارد مبلغ 80 میلیون یورویی که این روزها آژاکس در نظر دارد را به باد دهد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مدیران آنتونی در ابتدای فصل تابستان از برزیل به اروپا سفر کردند تا ترتیب انتقال او به منچستریونایتد را بدهند. لجبازی آژاکس در مذاکرات اما باعث شد که تیر او در همان لحظه به سنگ برخورد کند. آژاکس در ابتدا درخواست 60 میلیون یورو را ارائه کرد، اما پس از تاخیر یونایتد در پرداخت این مبلغ، آنها پیشنهاد خود را به 80 میلیون یورو افزایش دادند.

منچستریونایتد به تلاش برای جذب آنتونی ستاره برزیلی و تیم ملی آژاکس ادامه می دهد، اما باشگاه هلندی تاکنون نشان داده است که تمایلی به فروش او ندارد. سرسختی آژاکس در مذاکره با یونایتد خشم طرف انگلیسی را برانگیخته است.