قرمزها هافبک جدید خود را نمی خواهند / خیلی ضعیفتر از حد انتظار!

آرتور ملو هافبک جدید لیورپول نتوانسته سرمربی این تیم را راضی کند و کیفیت مورد نظرش را ارائه دهد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی در این باره نوشت که آرتور نیز در تمرینات بدتر از حد انتظار عمل کرد و یورگن کلوپ اصلا از او راضی نیست. شرایط به گونه ای است که کلوپ زود از جذب آرتور پشیمان شد و از مسئولان باشگاه خواست که قرارداد قرضی زمستانی او را فسخ کنند و این بازیکن را به یوونتوس بازگردانند.

به گفته کلوپ، لیورپول در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات تابستانی موفق شد آرتور ملو، هافبک برزیلی سابق بارسلونا و یوونتوس را به توافق برساند. آرتور دو فصل ناموفق در بارسا و یوونتوس داشت، او نتوانست نظر مکس الگری را جلب کند و به همین دلیل انتقال او به آنفیلد از ابتدا عجیب به نظر می رسید. هافبک برزیلی تاکنون تنها یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای لیورپول انجام داده است و هنوز در لیگ برتر حضور نداشته است. همین یک بازی کافی بود تا کلوپ متوجه اشتباه بزرگ خود شود.

لیورپول بابت این انتقال چهار میلیون یورو به یوونتوس پرداخت و بخشی از دستمزد او را نیز پذیرفت. هافبک برزیلی تا زمستان فرصت دارد تا شایستگی های خود را ثابت کند و کلوپ را متقاعد کند که حداقل تا پایان فصل می ماند تا در رقابت های فشرده ای مانند لیگ برتر انگلیس زنده بماند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی