قریشی: از هواداران می خواهم احساساتی نباشند


سرویس خبر شماره: 1869377
19 فوریه 1401 در 07:16 ب.ظ
1.2 هزار |

0نقطه نظر

آقای تارتار تیم را خیلی خوب می شناسد

مدافع ذوب آهن می گوید به خاطر اشتباهش بازی مقابل ملوان مساوی شد.

قریشی: از هواداران می خواهم احساساتی نباشند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد قریشی پس از تساوی ذوب آهن مقابل ملوان در میکسدزون گفت: بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول هر دو تیم پرس و پرس کردند. در نیمه دوم بهتر بودیم و گل خوردیم اما اشتباه موقعیت یابی من باعث شد که گل را دریافت کنیم.
وی ادامه داد: با جمعی از هواداران صحبت می کنم که کمی محبت آمیز از کادر فنی صحبت می کنند. من نمی خواهم از کادرفنی دفاع کنم. آنها همه چیز را در زمین بازیکن تعیین می کنند. اگر همین جا می ماندم، آن گل را نمی پذیرفتیم و با سه امتیاز و حداقل سه رتبه در جدول رده بندی به میدان می رفتیم. همه هوادارانی که امروز در مورد کادرفنی حرف خوبی نزدند، مطمئن باشید ما را تشویق کردند.
در دیدار مقابل پرسپولیس نیز همین خطا در جایگیری بازیکنان رخ داد. در بازی با تراکتور ده نفره و باز هم خطای بازیکن، می خواهم بگویم همه این کارها توسط بازیکن انجام می شود، به نام من و به نام هم تیمی هایم.
این بازیکن اضافه کرد: فشار را از روی کادر فنی بردارید، دو سال پیش تغییر داشتیم و اتفاق خوبی برایمان نیفتاد. آقای تارتار تیم را می شناسد. قبول دارم که وضعیت ما کمی بدتر شد، پارسال در همین وضعیت گیر کردیم، چون متحد بودیم توانستیم شرایط را تغییر دهیم. امسال هم همینطوره بازی خوبی انجام دادیم و من مسئول تساوی هستم. اگر باشگاه بخواهد جریمه کند، می پذیرم. این عادلانه نیست که به کادر فنی فشار بیاوریم. همه ما مسئولیم، از باشگاه گرفته تا مربی و بازیکن. اما اولین و آخرین نفری که بازی می کند و مقصر است من به عنوان بازیکن هستم.
قریشی در پایان درباره دربی اصفهان در هفته آینده افزود: در این دو سال ثابت کردیم که مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کنیم. این بازی خوب و جالب است. قطعا برای این بازی برنامه داریم. انشاالله با نتیجه خوب در ادامه فصل کارهای خوبی را شروع خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی