قصه من و پرسپولیس تمام شد/ از پرسپولیسی ها فقط عشق دیدم/ قهرمانی بهترین خاطره من از پرسپولیس بود/ دوست داشتم بیشتر کمک کنم اما…

انگار دیگر تو را در پرسپولیس نخواهیم دید. درست است؟
بله، داستان من و پرسپولیس تمام شده و قراردادم تمام شده است. فکر می کنم پایان داستان من و پرسپولیس بسیار زیبا و همراه با قهرمانی بود. از طرفداران، هم تیمی ها، مدیریت و کادرفنی پرسپولیس جز عشق و احترام چیزی ندیدم و خوشحال بودم که یک فصل در کنار آنها بودم. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از قهرمانی با پرسپولیس بگو…
فکر می‌کنم فصل فوق‌العاده‌ای داشتیم و توانستیم به آنچه استحقاقش را داشتیم برسیم. ما شایسته قهرمانی بودیم و کیفیت عالی خود را نشان دادیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و همچنان برای قهرمانی می جنگد. لیگ سخت و پر استرس بود، اما در نهایت به هدف خود رسیدیم و چندین جام به دست آوردیم. ما باید این قهرمانی ها را به هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم که در طول فصل از ما حمایت کردند و عالی بودند.

با امید زیادی به پرسپولیس آمدی اما مصدومیت اجازه نداد کمک زیادی به تیم کنی. در موردش هم صحبت کن
بله، متأسفانه در طول فصل چندین بار مصدوم شدم و باعث شد بازی های زیادی را از دست بدهم. این طبیعت فوتبال است و اغلب اتفاقاتی می افتد که خارج از کنترل شماست. هدفم کمک به پرسپولیس بود و می خواستم با این تیم به قهرمانی برسم. نمی دانم چقدر موفق بودم، اما برای تیم و هواداران خوشحالم که فصل را با 3 جام به پایان رساندند. هر بار که بازی کردم تمام تلاشم را کردم تا به پرسپولیس کمک کنم. با این حال چندین بار مصدوم شدم و این کار را سخت کرد.

در استقلال آقای گل شدی اما در پرسپولیس جام بردی.
روزهای خوبی در ایران داشتم و خوشحالم که در این کشور فوتبال بازی کردم. تمام تلاشم را کردم تا در هر تیمی که بودم مفید باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم. از قهرمانی با پرسپولیس و جام هایی که کسب کردم بسیار خوشحالم و شاید یکی از بهترین لحظات زندگی من به عنوان یک فوتبالیست بود.

حکایت من و پرسپولیس تمام شد/ من فقط عشق پرسپولیسی ها را دیدم/ قهرمانی زیباترین خاطره من از پرسپولیس بود/ کاش بیشتر کمک می کردم اما...

یکی از معروف ترین خریدهای تابستانی پرسپولیس، شیخ دیابته، مهاجم مالی سابق استقلال بود. پرسپولیس که نیاز به جذب مهاجم داشت، پس از تصاحب لوکادیا برای جذب دیاباته تلاش کرد اما این بازیکن نتوانست انتظارات را برآورده کند. شیخ مصدومیت زیادی داشت و این را در تیم های قبلی خود از جمله استقلال و الغرافه ثابت کرد. این اتفاق در این فصل چندین بار رخ داده و شیخ اکثر بازی های پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده است. با وجود اینکه دیابات در این فصل 3 گل مهم برای تیمش به ثمر رساند اما گل محمدی از این بازیکن راضی نبود و شیخ نتوانست انتظارات را برآورده کند. او بازی های مهمی را به دلیل مصدومیت از دست داد و در روزهایی که پرسپولیس به شدت به او نیاز داشت نتوانست به تیمش کمک کند. دیابات در هفته های پایانی لیگ بدون مشکل تمرین کرد و توانست در لیست پرسپولیس قرار بگیرد. اما یحیی به این بازیکن فرصت بازی نداد. گل محمدی نام شیخ را از فهرست دربی خط خورده است تا مهاجم مالی نتواند مقابل تیم سابقش بازی کند. عملکرد خوب عیسی آل کثیر و گل های او و همچنین عبدی که به فرم خوب خود بازگشته بود و همچنین تغییر موقعیت وحید امیری از خط دفاع به خط حمله باعث شد شیخ این کار را انجام ندهد. فرصت بازی پیدا نکن در پایان فصل قرارداد دیاباته نیز به پایان رسید و این بازیکن از ایران رفت. با توجه به شرایط او مشخص بود که قراردادش تمدید نخواهد شد و این بازیکن دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن نخواهد کرد. با این حال شیخ با پرسپولیس 3 جام به دست آورد. اتفاقی که در دو فصل حضورش در استقلال نتوانست به آن دست یابد. با شیخ درباره فصل گذشته و جدایی اش از پرسپولیس گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

استقلالی ها و به خصوص سرمربی آنها معتقد بودند پرسپولیس لیاقت قهرمانی را ندارد. نظرت راجع به آن چیست؟
من نمی توانم در مورد شخص دیگری صحبت کنم. اینکه دیگران چه می گویند به آنها بستگی دارد، اما تیم ما شایسته قهرمانی بود و در این فصل کار بزرگی انجام داد.