قصه گواردیولا را می سوزاند/ جولیا رابرتز را از نزدیک دیدم!

کونته گفت: رابرتز بازی را تماشا کرد و من این فرصت را داشتم که با او ملاقات کنم. خیلی خوب است که شخصی به اندازه جولیا رابرتز عاشق فوتبال است. فکر می کنم برای فوتبال خوب است.»

جولیا رابرت

پپ گفت که حتی اگر او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود باز هم بازنده محسوب می شود زیرا جولیا رابرتز منچستریونایتد را انتخاب کرده است. و حالا شیطنت آنتونیو کونته نتیجه داده است و سرمربی تیم دیدار رابرتز از چلسی در سال 2017 را به یاد آورده است.

این مطلب را نیز بخوانید: راز پپ فاش شد، زنی که قلب گواردیولا را شکست!/ همسر محبوب سرمربی اسپانیایی در خانه دشمن



سرویس اخبار فوتبال خارجی

گواردیولا پس از تماشای پیروزی قاطع تیمش مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا گفت: من یک بازنده هستم. حتی اگر سه بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم باز هم شکست خواهم خورد. من سه افسانه در زندگی ام دارم: مایکل جردن، تایگر وودز و جولیا رابرتز. این سه بت من هستند. جولیا رابرتز سال ها پیش به منچستر آمد، اما نه در دهه 90 که سر الکس فرگوسن عناوین و عناوین و عناوین کسب می کرد. او زمانی آمد که ما بهتر از یونایتد بودیم. و او به دیدار منچستریونایتد رفت و به دیدن ما نیامد. به همین دلیل است که حتی اگر من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم، با این واقعیت که جولیا رابرتز به منچستر آمد و به دیدن ما نیامد، قابل مقایسه نیست. حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان هم درد من را کم نمی کند.”

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، این هفته اعتراف کرد که از زمانی که جولیا رابرتز بازیگر محبوبش چند سال پیش راهی منچستریونایتد شد، ناراحت بود.

رابرتز 55 ساله در نوامبر 2016 از تئاتر رویاها بازدید کرد و شیاطین سرخ را با تساوی 1-1 مقابل وستهم دید.