قطر ضعیف ترین میزبان تاریخ جام جهانی

در تاریخ جام جهانی که از سال 1930 آغاز شده است، هیچ میزبانی بدون کسب امتیاز مسابقات را ترک نکرده است. قطری که در سه بازی فقط یک گل زده و 7 گل زده است، حالا با این عنوان (ضعیف ترین میزبان) تاریخ جام جهانی را ثبت کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856472
9 دسامبر 1401 ساعت 08:38
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

صفر امتیاز در سه بازی و عملکرد ناامید کننده

تیم ملی قطر با قبول شکست در بازی پایانی مرحله گروهی، بدون امتیاز از جام حذفی خود کنار رفت.

قطر ضعیف ترین میزبان تاریخ جام جهانی

قطر در بازی افتتاحیه 2-0 مغلوب اکوادور شد. این تیم در بازی دوم با نتیجه 3 بر 1 مغلوب سنگال شد و پیش از بازی های دور سوم شانس صعود را از دست داد. در سومین دیدار که برای میزبان مسابقات آبرومندانه به نظر می رسید، شاهد سومین باخت این تیم بودیم. شاگردان سانچز در آن دیدار با نتیجه 2 بر صفر مقابل هلند شکست خوردند تا تلخ ترین وداع با جامی که میزبانش هستند را داشته باشند.

قطر که تا قبل از این زمان سابقه صعود به جام جهانی را نداشت، در سال 2022 تنها به دلیل میزبانی در بین 32 تیم انتخاب شد. شاگردان فلیکس سانچز امید زیادی به کسب نتایج قابل توجه در دومین دوره جام جهانی به میزبانی آسیا مانند دو میزبان در سال 2002 (ژاپن و کره) و حداقل صعود از مرحله گروهی داشتند، اما نتیجه کار آنها سه شکست و صفر بود. نکته ها.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دو بازی اخیر مرحله گروهی گروه اول، تیم ملی قطر به مصاف اکوادور رفت و با نتیجه 2 بر یک مغلوب این تیم شد تا بدون امتیاز از این رقابت ها خارج شود. این بدترین عملکرد یک میزبان در تاریخ جام جهانی است.