قطعات جمعه: اولیسه، یورو، ژابی آلونسو

سلام جمعه بر همه شما مبارک

چیز زیادی در جریان نیست، بنابراین این می تواند یک وبلاگ کوتاه باشد. می‌توانم قبل از هر چیز بگویم که داستان‌های مایکل اولیس و چلسی را کاملاً دوست ندارم. خاطرنشان می‌کنم که باشگاه‌های دیگری نیز به او علاقه دارند، اما نام ما ذکر نشده است. من از این بابت کمی ناراحت هستم، اما آن را درک می کنم.

ولی لطفا یکی باهاش ​​حرف بزنه چلسی؟ نه من می بینم که بایرن یکی از آن باشگاه های دیگر است. او باید به مونیخ برود. جای دوست داشتنی، شنیدم هرگز نبوده. اما اگر سبک زندگی‌تان کمی باواریا می‌خواهید، این جایی است که باید باشید. باواریا در سراسر مغازه. وینی کمپانی قدیمی، پسر عالی. شما می توانید با توماس مولر، پادشاه تنقلات بر اساس پودینگ برنج بازی کنید. جمال موسیالا (مردی که 100% تصمیم درستی برای ترک چلسی گرفت تا بداند چه خبر است). سرژ … گنابستر، گنابوراما و غیره. اریک بمیر … یا… آن را خراش دهید. و چند پسر خوب دیگر نیز قطعاً کسی وجود ندارد که در مورد بردن جام ها کاملاً نفرین باشد. نه آقا.

اگر اولیس به چلسی برود، ممکن است در ابتدا همه چیز خوب باشد، اما با توجه به اینکه آنها خواسته یا ناخواسته پول خرج می‌کنند، پلیس PSR در یک مقطع زمانی به او ضربه می‌زند، تاد بوهلی او را به عنوان کارواشی که می‌تواند به خودش بفروشد، طبقه‌بندی می‌کند. او روزهای مسابقه را صرف تمیز کردن فورد کورتینا می کند که مانند روزهای قدیم در استمفورد بریج در کنار زمین پارک شده اند. نکن، مایکل!

بدیهی است که یورو امشب آغاز می شود و آرسنال به بازی افتتاحیه علاقه مند خواهد شد زیرا آلمان با اسکاتلند بازی می کند. کای هاورتز به مصاف کایرن تیرنی خواهد رفت که به احتمال زیاد به جای دفاع چپ، بخشی از سه مدافع خواهد بود. امیدوارم بازی جالبی باشد و در غیاب هیچ خبر یا داستان نقل و انتقالات آرسنال، مسابقات قهرمانی اروپا چیزی است که در هفته های آینده در سایت پوشش خواهیم داد. ما همچنین پادکست‌های انحصاری را برای اعضای Patreon خود خواهیم داشت – اگر می‌خواهید ثبت‌نام کنید و بخشی از گروه جالب باشید، می‌توانید این کار را در patreon.com/arseblog انجام دهید.

در جای دیگر، من از این قطعه در تریبون بازیکن از ژابی آلونسو لذت بردم، که بیشتر در مورد فصل باورنکردنی خود با بایر لورکوزن صحبت می کند، اما همچنین از سال های شکل گیری خود در سن سباستین با دوست کوچکی که به همان اندازه او دیوانه فوتبال بود صحبت می کند:

من خوش شانس بودم که در همسایگی خود دوستی داشتم که او هم دیوانه فوتبال بود. اسمش میکل بود. هر روز اسکیت‌هایمان را به ساحل می‌بردیم تا تنیس بازی کنیم، موج‌سواری کنیم و البته فوتبال بازی کنیم. این بچه، شاید از من هم دیوانه تر از فوتبال بود. او کمی از من و دوستانم کوچکتر بود – شاید فقط چند ماه. اما می دانید چگونه همیشه در آن سن به “دوستان کوچک” خود فشار می آورید؟ خوب، ما تلاش کردیم، اما او یک رقابتی بود هیولا. او به شدت می خواست برنده شود، حتی اگر فقط یک بازی در ساحل باشد. این یک عشق به بازی بود که شما نمی توانید آن را آموزش دهید. فکر می کنم تو با آن متولد شده ای. ما را بسیار نزدیک کرد. و هنوز هم دارد، تا به امروز.

خیلی خنده دار است که فکر کنیم اگر آرسن ونگر قایق را کنار می زد و ژابی آلونسو را در همان روز به خدمت می گرفت، ممکن بود همه چیز برای همه متفاوت بود. آمدن او و کیفیت او ممکن است روی سسک فابرگاس تأثیر داشته باشد، و من فکر می کنم که ما شانس بیشتری برای موفقیت با یک هافبک فابرگاس/آلونسو داشتیم. من فکر نمی‌کنم در سال 2011 به آن نقطه می‌رسیدیم، زمانی که پس از یک تابستان وحشتناک و آن بازی در اولدترافورد، به آن ولگردی رفتیم که میکل آرتتا را به باشگاه آورد.

من هنوز فکر می کنم که آرتتا در حال حاضر یک مربی/مدیر خواهد بود، اما بدون آن ارتباط با آرسنال که سنگ بنای تجربیات او در انتقال از دوران حضورش در زمین بازی به دوران خارج از آن بوده است. اینهمه قطعات متحرک در فوتبال، نه؟

سرانجام برای امروز، یک Arsecast کاملاً جدید برای شما در زیر وجود دارد، و خوشحالم که با توپچی سابق کارل جنکینسون در مورد حرفه او، دوران حضورش در آرسنال و موارد دیگر گفتگو کنیم. گوش دادن بسیار خوبی است، امیدوارم از آن لذت ببرید. تا فردا.

https://arseblog.com/2024/06/friday-bits-olise-the-euros-xabi-alonso/ منبع: