قطعی: غیبت بنزما در آخرین بازی قبل از جام جهانی

به گزارش “ورش سه”، کریم بنزما او در بازی دوشنبه شب مقابل رایویه کانو غایب بود و حالا مشخص است بازی پنجشنبه شب با تساوی خواهد بود. کادیز همچنین بازنده خواهد شد اگرچه کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با رایو گفت که به بازی کریم با کادیز خوشبین است، اما ستاره فرانسوی دیروز و امروز نتوانست با این تیم تمرین کند و در باشگاه حاضر شد. بنزما فقط باید امروز با شرکت در تمرینات جمعی برای بازی با کادیز آماده می شد، اما در نهایت نتوانست با این تیم تمرین کند تا آخرین بازی رئال قبل از جام جهانی را از دست بدهد.

کریم در 5 بازی اخیر رئال تنها 26 دقیقه در زمین حضور داشته است و آخرین بار چهارشنبه گذشته برابر سلتیک در دیداری که رئال 5-1 پیروز شد، بازی کرد. در فصل گذشته، او تنها یازده بازی از 56 بازی رئال را از دست داد (19.6 درصد بازی ها)، اما 8 بازی از 20 بازی رئال در این فصل (40 درصد) را از دست داد.

کریم بنزما قطعا فردا شب رئال را در دیدار حساس مقابل کادیز همراهی نخواهد کرد.

قطعی: غیبت بنزما در آخرین بازی قبل از جام جهانی

بازی با کادیز برای رئال بسیار حساس است زیرا پس از پیروزی شب گذشته بارسا، این تیم فاصله بالای جدول را به پنج امتیاز رساند و رئال برای کاهش این فاصله باید کادیز را شکست دهد. رئال از چهار بازی اخیر خود تنها یک برد کسب کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1852679
18 نوامبر 1401 در 2:35 ب.ظ
265 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گزارش برند

کریم با غیبت مقابل کادیز در واقع 45 درصد از بازی های رئال در این فصل را از دست داده است. علاوه بر این، آنتونیو رودیگر امروز با تیم تمرین نکرد تا در بازی مقابل کادیز غایب باشد. او از مشکل اسپاسم عضلات پشت رنج می برد.