قلانویی خطاب به حسن یزدانی: شما قهرمان و مایه افتخار هستید


سرویس خبر شماره: 1844487
28 سپتامبر 1401 @ 19:40
8.7 هزار |

8نقطه نظر

اسکوچیچ مقابل عراق و بحرین شکست خورد؟

قلانویی درباره عملکرد خوب وسلی و فرصت های اضافی این بازیکن در لیگ برتر گفت: 100 درصد این اتفاق می افتد زیرا وسلی از لیگ بزرگی می آید که چنین زمین هایی وجود ندارد! در بازی با ملوان زمین مناسب نبود چون زیاد از آن استفاده نکردیم و فکر نمی کنم چنین بازیکنی تا به حال به ایران آمده باشد. او به زمان نیاز دارد.

قلانویی در پاسخ به این سوال که امسال چه تیم هایی مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند، گفت: سال گذشته به ما ظلم شد. آن موقع علیه ما رای ندادند، به ما ظلم کردند. رای اصولی دارد اما این رای (پرونده باینما) ظالمانه بود. همه گفتند ظلم است چون هفت امتیاز از دست دادند و هشت امتیاز به رقبای ما دادند. 9 گل منفی هم ثبت کردند که نگویید فقط هفت امتیاز از دست دادیم.

پیشکسوت فوتبال ایران از نحوه برکناری دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتقاد کرد.

قلانویی خطاب به حسن یزدانی: شما قهرمان و مایه افتخار هستید

سرمربی گلگهر درباره پیش بینی خود از آینده تیم ملی با کی روش گفت: همه برای تیم ملی آرزوی موفقیت و نتیجه داریم. با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات دیگری که وجود دارد و نمی خواهم وارد جزئیات شوم، تمام عشق و علاقه مردم فوتبال است و با آن زندگی می کنند، امیدوارم با بازی های خوب شادی را به آنها بدهیم و در نهایت نتیجه این شود. در دست خدا



مجله اخبار فوتبال داخلی

قالنویی درباره مسائلی مانند ناتوانی اسکوچیچ در مدیریت رختکن تیم ملی و به همین دلیل کی روش جایگزین او شد، گفت: همه این مسائل نقل قول است. چرا این حرف ها علیه بحرین و عراق و… نبود؟ ? آن موقع رختکن خوب بود؟ خداوند شما را از رنج بشری در امان بدارد. اگر او نمی توانست رختکن را مدیریت کند، باید از همان بازی های اول مشخص می شد. اینطور نبود اما ما ایرانی ها خوش آمدیم و بد. چون اسکوچیچ دوست من است، می گویم این مربی در قلب ایرانی هایی خواهد بود که همیشه قدر او را خواهند دانست.

سرمربی سابق تیم ملی درباره سرنوشت مشابه اسکوچیچ با ویرا و ایویچ که پس از صعود به جام جهانی برکنار شدند، گفت: بالاخره باید از اعراب چیزی یاد می گرفتیم، این که کردیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی پس از دیدار دوستانه گل گهر و پیکان که با برتری 3 بر یک تیمش به پایان رسید، ضمن تسلیت به خانواده مهسا امینی، این موفقیت را به کشتی گیران ایران به ویژه حسن یزدانی تبریک گفت. گفت: حرف من با حسن است. یزدانی را قهرمان ایران می دانند. ما دنبال قهرمان نیستیم و قهرمانی می خواهیم که شما باشید. مدال نمی گیرید، رفتار و اخلاق شما قهرمانانه است و این موضوع باعث افتخار ایرانیان است.

وی ادامه داد: چند تیم در لیگ امسال هزینه زیادی کرده اند که عیبی ندارد و در همه لیگ های دنیا همین اتفاق می افتد و نباید بگوییم چرا فلان باشگاه اینقدر هزینه کرد اما در 5-6 هفته اول، همان تیم هایی که روی آنها حساب شده بود، جزو مدعیان هستند و هنوز برای رفع این مشکلات زود است.

وی با اشاره به دیدار تدارکاتی امروز گل گهر و پیکان گفت: از مجتبی حسینی تشکر می کنم که بازی امروز را انجام داد. با توجه به تعطیلی لیگ، سعی می کردیم تیم را در شرایط رقابتی نگه داریم، بنابراین از دو تیم مختلف استفاده کردیم. در 60 دقیقه اول گرمای هوا اجازه نمی داد بازی خوبی را ببینیم اما در 60 ثانیه هوا بهتر شد و از این بازی راضی بودیم. از دو سه جوان هم استفاده کردیم که از عملکردشان راضی بودند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی گفت: برای تیم ملی فقط آرزوی موفقیت دارم. یادم رفت از آقای اسکوچیچ تشکر کنم و بگویم در بدترین شرایط تیم را گرفتید و در بهترین شرایط تحویل دادید. البته اسکوچیچ همیشه در قلب ما ایرانی ها خواهد بود و برای آقای کی روش و بازیکنان آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به اینکه رفتار خوبی با اسکوچیچ نداشتیم، گفت: یکی از پیام های عاشورا اخلاق و معرفت است. توخل در بدترین شرایط چلسی را تحویل گرفت و قهرمان اروپا شد اما بعد او را اخراج کردند اما اخلاق درستی با او داشتند اما ما با اسکوچیچ اینجا این کار را نکردیم. ما از آن ناراحتیم. برای اسکوچیچ بهترین ها را آرزو می کنم.

سرمربی گل گهر درباره گل یونس شاکری به پیکان گفت: فردی که از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده شرایط سختی دارد اما امروز به محض اینکه گل زد از نظر روحی بالاتر رفت.

وی ادامه داد: وسلی از لیگ دیگری آمده و برای پیشرفت باید موفق باشد. مسی از بارسلونا به پاری سن ژرمن رفت اما این مسی هنوز به بارسلونا نرفت. این مسائل طبیعی است و نیاز به زمان دارد که امیدواریم در ادامه فصل به ما کمک کند.