قلانوی: بدون VAR، ما احساس شرمندگی و تحقیر می کنیم


سرویس خبر شماره: 1838173
اوت 22, 1401 در 11:29 ب.ظ
317 امتیاز خبر

0نقطه نظر

من با داشتن این بازیکنان ثروتمند هستم.

امیر قلانویی از عملکرد بازیکنان تیمش که مقابل تراکتور عملکرد خوبی داشتند، تمجید کرد.


سرمربی باتجربه گل گهر سیرجان سپس با تهیه ویدئویی بر لزوم استفاده از فناوری کمک داور تاکید کرد و افزود: امیدوارم واقعیت مجازی به فوتبال ما بیاید زیرا هم به آن نیاز داریم و هم احساس شرمندگی و حقارت. بازی های دیگر را می بینید. در کشور قطر وقتی فوتبال را می بینید انگار این بازی در زمین نبوده بلکه در فضای دیگری بوده است. در سال 85 تا 86 در قطر بازی می کردم اما 500 سال پیش بود که بازی می کردم اما هنوز واقعیت مجازی نداریم. نمی دانم چرا اوضاع اینطور شده و چرا حساب و کتاب نمی آورند. ما باید VAR را به فوتبال خود بیاوریم، داوران ما سخت کوش هستند و دستمزد کمتری دریافت می کنند. با آمدن VAR عدالت اجرا می شود، می بینید که داوران در بهترین باشگاه های دنیا اشتباه می کنند و عدالت با VAR برقرار می شود.
سوال بعدی سرمربی گل گهر سیرجان این بود که چرا از بازیکنان خارجی جدید در تیمش استفاده نمی کند و در این باره توضیح داد: او از یک قاره دیگر می آید و بازیکن تاثیرگذاری است. او باید آرام آرام به چرخه تیم اضافه شود تا در زمان آمدن بتواند تاثیرگذار باشد. هماهنگی با تیم به دلیل اختلاف زمانی زمان می برد.
قالنویی در مسیر بازی کی روش گفت: ما اهداف تاکتیکی داریم و می خواهیم با کی روش فشار را در آن منطقه حفظ کنیم. او به صحبت های تیم گوش می دهد و آنچه را که از او می خواهم در زمین انجام می دهد.
سوال بعدی پرافتخارترین سرمربی لیگ برتری درباره غیبت هواداران بود که وی در پاسخ به این سوال گفت: هواداران سرمایه اصلی ورزش هستند. وقتی هوادار نباشد، مسابقات روحی ندارد. تماشاگران در ورزشگاه ها، سینماها و پارک ها در کنار هم هستند، اما نمی دانم چرا فقط در فوتبال اینطور است.
قلانوی اضافه کرد: اگر فدراسیون به دنبال عدالت است، هر مسابقه دور بدون تماشاگر باید در دور دوم نیز بدون تماشاگر برگزار شود. اگر ما دنبال عدالت هستیم باید اینطور باشد اما اگر بخواهیم 10 سال با ما اینطور رفتار شود نه که این یک داستان دیگر است.
سرمربی گلگهر درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: در نقل و انتقالات دو مشکل وجود دارد. ابتدا باید از باشگاه برای حفظ فرم تیم تشکر کنم، سپس با بازیکنان قرارداد بستیم. امروز اولین بازی او برای خدابنده بود، او بازیکن جوان و خوبی است، اما باید یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم، اما مشکل اصلی در نقل و انتقالات حفظ ساختار اصلی تیم بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پس از پیروزی 2-1 مقابل تراکتورسازی تبریز اظهارات خود را آغاز کرد: بازی اول بسیار سخت بود. ابتدا به فوتبال و سپس به تراکتور و هواداران پرشورش تبریک می گویم. بردیف تیم تراکتورسازی را متحول کرده است.
وی سپس به بازیکنانش که مقابل تراکتور بازی درخشانی کردند تبریک گفت و افزود: من فرد ثروتمندی هستم که بازیکنان بسیار خوبی دارم که با جان و دل بازی می کنند. این بزرگترین سرمایه گذاری برای مربی است و من از او سپاسگزارم. قبل از زدن اولین گل تراکتورسازی باید 4-5 گل می زدیم. درست است که آقای اخباری دو گل به ثمر رساند، اما گل های زیادی نزد، بازیکنان من بهتر از حد انتظار بازی کردند. درست است که تراکتور شکست خورد و اخباری دو گل زد اما روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. در حالی که بازی 2-1 بود، محسن فروزان آن دو امتیاز را نجات داد.
در ادامه صحبت های امیرقلانوی به کیفیت فنی بازی پرداخت و توضیح داد: در هفته اول بازی اگر سه گل زده شود بازی بسیار خوبی است. با توجه به تغییرات و مصدومیت های زیادی که داشتیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم، سه امتیاز را گرفتیم و خدا را شکر می کنم. امیدوارم هفته به هفته پیشرفت کنیم. چون بازی هفته اول معمولا ایده آل نیست اما بازیکنان ما بیشتر از آنچه فکر می کردیم بازی کردند.
سرمربی گلگهر درباره صحنه منتهی به پنالتی که توسط داور مسابقه گرفته نشد، گفت: بگذارید کارشناسان در این باره صحبت کنند، امسال دیگر نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. من در این 10-12 سال همه چیز را گفتم. از سال 2010 تیم هایی که من در آنها بازی کردم بیشترین تاثیر را از قضاوت داشته اند. فصل گذشته تیم های گل گهر و ذوب آهن بیشترین آسیب را از داوری متحمل شدند. پس بهتر است دیگر در مورد پزشکی صحبت نکنیم. البته تمام اشتباهات داوری اتفاقی و غیرعمدی بود. در بازی امروز فقط یک پنالتی بود. اشتباهات داور باعث شد جام را از دست بدهم.