قلعه عقاب ها احیا شد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین بار در روزهای منتهی به صعود چوکای تالش به لیگ دسته اول، زمانی بود که شاهد حضور پرشور و گسترده هواداران تالشی در ورزشگاه پوریای ولی یا قلعه دژ ایگل بودیم، اما پس از تیم به دسته اول رفت. دو دهه است که شیوع بیماری عروق کرونر قلب و استاندارد نبودن ورزشگاه پوریای ولی باعث شده تا سبزپوشان در خارج از خانه و در ورزشگاه سردار جنگل رشت تلاش کنند تا حریفان خود را پذیرایی کنند.
بازی خارج از خانه و کمبود تماشاگر که هویت چوکای تالش است یکی از دلایل سقوط زودهنگام این تیم به لیگ دسته دوم بود. با این حال اکنون در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم، شرایط برای سبزپوشان تلاش خوبی است و کسانی که پس از جدایی علی نظرمحمدی و حسن اشجری، به کار خود برای صعود و بازگشت به لیگ دسته اول ادامه می دهند. در دیدار فینال مقابل شهرداری، ماهشهر در ورزشگاه مه آلود پوریاییولی تالش موفق شد با برتری یک بر صفر از شهرداری بندرعباس با 37 امتیاز 35 امتیازی شود تا تیم دوم جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته دوم باشد. شانس بزرگی برای صعود
جدای از کسب سه امتیاز حساس چوکای تالش در این دیدار، نکته ویژه بازگشت هواداران تالشی به ورزشگاه پوریای ولی و سکوی آشیانه عقاب ها بود که پس از گذشت نزدیک به دو سال اتفاق افتاد و حالا حال و هوای خاصی به چوکا بخشیده است. شهرداری ماهشهر .
تصاویر از خداوند متعال

پس از تقریباً دو سال، Chateau des Aigles بار دیگر میزبان هواداران پرشور شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1819469 |
24 جولای 1401 ساعت 13:03 |
1,165 امتیاز خبر|

0نظرات