قلعه لیگ برتر را بشکن امیر!

سوت پایان بازی در لحظه ای نواخته شد که امیر قلعه نویی دست از تشویق محمد محبی برداشت. آن هم پس از هدر دادن یک موقعیت عالی روی دروازه روسیه.

قلعه لیگ برتر را بشکن امیر!

برنامه های تیم ملی برای حضور در رقابت های جام ملت های قطر به تازگی آغاز شده و فشرده خواهد بود. امیر قلانویی روز گذشته از حضور دو مشاور فنی و دو شخصیت برای کارهای اجرایی در تیم ملی صحبت کرد و تاکید کرد که یک مربی خارجی به تیم ملی اضافه خواهد شد. با وجود مشکلات پیش آمده او قصد دارد به هر طریق ممکن رحمان رضایی را در جمع مربیان تیم ملی حفظ کند و این امر با رفع سوء تفاهمات انجام خواهد شد. در این شرایط جو مثبت و حمایت از تیم ملی و پرهیز از حواشی و سوابق خاصی که سرمربی تیم ملی درگیر آن بوده است در دستور کار خود قرار دارد تا دوران آرامی را تا جام ملت های آسیا با تیم ملی. خدمه در این میان تنها نقطه تردید میزان حمایت فدراسیون و برنامه ای است که برای موفقیت تیم ملی در جام ملت ها دارند که برای قهرمانی به چیزهایی غیر از سرمایه انسانی و فنی نیاز دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دیروز ایران تیمی بود که بازی را با ایده ای جدید آغاز کرد و روسیه را طوری تحت فشار قرار داد که به سختی در یادها مانده است. جالب اینجاست که آخرین بازی ایران و آمریکا، دیگر قطب سیاسی جهان، به سود حریف به پایان رسید و حالا در تهران با روسیه مساوی کردیم، در حالی که نظر همه حاضرین در ورزشگاه این بود که مستحق بردیم. چند گل این را می توان از صحبت های کارشناسان روسی فهمید آنها ضمن انتقاد از تیم ملی روسیه در سایت های مختلف به تمجید از عملکرد ایران پرداختند و حتی یکی دو نفر از آنها فکر می کنند که ایران به روسیه رحم کرد وگرنه نتیجه این بازی همانی بود که در ذهن امیر قلانوی شکل می گرفت.

1835159

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او از سرمربیگری تیم ملی خوشحال و راضی بود و با شور و شوق وصف ناپذیری بازی را دنبال می کرد و آندرانیک تیموریان و سعید الهاوی مدام به دیدن او در کنار زمین می آمدند و درباره تغییرات تاکتیکی صحبت می کردند. با او. امیر قلعه نویی وقتی شاگردانش آنطور که او می‌خواست بازی می‌کردند، با آرامش و با کم‌سر و صدا و عصبانیت کمتری بازی را تماشا کردند. با میل شدید به حمله و با علاقه زیاد به بریدن توپ از بازیکنان روسی تا حمله ای به دروازه ایران شکل نگیرد.

دیروز حال و هوای ورزشگاه آزادی مثبت و مطابق با خواسته سرمربی باتجربه این ورزشگاه بود که پس از مدت ها حضور در آزادی احساس می کرد که در خانه خود است. او که سال ها سرباز و سرمربی گلکهار بود در ورزشگاه آزادی حاضر شد و مقابل جمعیت ایستاد. این بار جمعیت را پشت سر خود دید و از دیدن زنان در ورزشگاه خوشحال شد اما لذت اصلی او کار با بازیکنان بزرگی بود که همیشه فکر می کردند در باشگاهی کار می کند که نمی تواند آنها را به خدمت بگیرد، اما آن زمین پر از بازیکنانی بود که قلانوی در دوره های مختلف به آنها نگاه می کرد. از بازیکن پست 9، افسر ارشد شهریار مغانلوی گرفته شده است علیرضا بیرانوند تیزچنگاز جانب حسین کنعانی زادگان به علی قلی زاده و علی قلی زاده به سعید عزت اللهی و رامین رضاییان و بقیه. این تیمی است که برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود و فیفادی‌های جدی را پشت سر می‌گذارد و امیر قلعه‌نویی پس از حضور موفقش در گلگر، قصد دارد تمام طعنه‌های قطر را جبران کند. به خصوص که او در اولین کنفرانس مطبوعاتی ملی خود در مورد یک خبرنگار جوان شنید. خبرنگاری به او یادآوری کرد که ده سال است جامی نگرفته است و اگرچه قلعه نویی بی دلیل سرزنش می کند و به رکورد دست نیافتنی 1000 امتیازی خود می بالد، اما واضح است که تمام کارهایی که در گذشته انجام داده است، امروز و فقط به او کمک نمی کند. پیروزی و پیروزی و عملکرد خوب در دیدارهای بعدی، سرمربیگری تیم ملی را به قلعه نویی می دهد.

1835160


سرویس خبر شماره: 1897325
آوریل 04, 1402 در 07:02 ب.ظ
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مثبت هزار امتیاز و منفی ده بدون جام

او که از سمت راست کارپین را تماشا می کرد، در پایان بازی فکر می کرد که این بازی باید حداقل با سه یا چهار گل به پایان می رسید، اما او که همیشه مربی بدشانسی بود، در مسابقات بدشانسی آورد. دوستانه و در آنجا درگذشت. قرعه کشی می کند. مثلا شوت مهدی طارمی روی سینه عالی محمد محبی در موقعیت 100 درصد گلزنی.. وقتی در پایان بازی از مهدی درباره این توپ سوال شد، او با خنده پاسخ داد: اگر لازم باشد، آن توپ ها را در دروازه قرار می دهد.» و این باوری است که باید در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از مدعیان اصلی جام ملت های آسیا شکل بگیرد.

1835158