قله: استقلال گل زد، 3 بار ضربه اش را تکان دادیم!

در شرایطی که انتظار می رفت آبی پوشان یک پیروزی تمام عیار را به دست بیاورند اما آنها با 2 گل حریف خود را شکست دادند و ماجرا زمانی عجیبتر شد که صفحه رسمی حریف استقلال اظهارنظر عجیبی کرد.

عجیب ترین نکته این است که صفحه اینستاگرام باشگاه سامیت مدعی شد این گل را هم سعید مهری زده است! در شرایطی است که آبی ها در دیدار تدارکاتی تیم خود محمد محبی و امیرعلی صادقی را به عنوان آقایان 2 گل معرفی کردند.

در صفحه اینستاگرام باشگاه سامیت، آنها به روش خود یک نتیجه عجیب دیگر را ادعا می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که استقلال امروز توانست با 2 گل از سد اجلاس سران بگذرد، این باشگاه دسته سومی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که در این بازی نتیجه متفاوتی به دست آمده است.

اما پیگیری های خبرنگار ورزشی سه تن از مسئولان باشگاه استقلال نشان می دهد که این دیدار طبق اعلام رسانه رسمی آبی ها به گل های محیبی و صادقی به سود این تیم خاتمه یافته است و مشخص نیست که چرا صفحه اینستاگرام باشگاه، سومی سامیت، این ادعای عجیب را مطرح کرده است.

بعد از بازی تدارکاتی امروز استقلال و سامیت، اختلاف نظر درباره نتیجه این دیدار وجود دارد.

قله: استقلال گل زد، 3 بار ضربه اش را تکان دادیم!

با وجود اینکه رسانه های رسمی باشگاه استقلال نتیجه این بازی را 2-0 اعلام کردند، اما صفحه باشگاه سامیت در اینستاگرام نظر دیگری دارد و آنها ادعا می کنند که بازی را تنها با یک گل باخته اند و حتی با انتشار یک استوری، خبر باخت با یک تفاضل 2 گل تقلبی خوانده شد و خواستند در این مورد به آنها گفته شود.

اما اتفاقات عجیب این بازی به همین جا ختم نمی شود و صفحه اینستاگرام باشگاه سامیت مدعی شده است که در این بازی سه بار تیر دروازه استقلال را به لرزه درآورده و حتی از بازیکنانی به نام های سالار کشانی، پوریا باقری و علی کرمعلی نیز مانند آن ها یاد کرده اند. که توپ را به تیر دروازه آبی اصابت کرد اشاره شد.

رسانه باشگاه استقلال حتی از گل های این بازی نیز فیلمبرداری کرده است که به احتمال زیاد طبق معمول تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد و مشخص نیست هدف تیم سامیت از انتشار این ادعا چه بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این دیدار پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران رسانه ها برگزار شد و تنها در پایان این دیدار بود که نتیجه آن از سوی رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام شد. .


سرویس خبر شماره: 1844671
29 سپتامبر 1401 @ 23:23 |
14.9 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

مشکلات بازی پشت درهای بسته

کادر فنی استقلال از تعطیلات روز فیفا استفاده کرد و با تصمیم ساپینتو قرار شد این تیم دو بازی تدارکاتی مقابل حریفان برگزار کند تا آبی پوشان قبل از بازی با گل گهر در شرایط مسابقه قرار بگیرند. در همین راستا اولین دیدار این تیم امروز برگزار شد و آنها به مصاف تیم ناشناخته و ناشناخته سامیت رفتند.

سامیت که اکنون مراحل پایانی لیگ دسته سوم کشور را پشت سر می گذارد به دنبال راهیابی به لیگ دسته دوم است. آنها امروز به مصاف استقلالی رفتند که به دنبال تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر هستند و به همین دلیل تصور می شد ساپینتو یک بازی سبک را برای شاگردان در نظر گرفته تا به روند رقابتی بازگردند.