قلی زاده; هفده نیمکت یا هفده وصله؟

علی قلی زاده در 20 دقیقه مقابل اروگوئه نمایش فوق العاده ای ارائه کرد که شاید در تفکر کی روش تغییراتی ایجاد کرد.

قلیزاده;  هفده نیمکت یا هفده وصله؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قلی زاده به لطف نبوغ خود در سایپا توانست به یکی از بازیکنان مورد علاقه کی روش تبدیل شود. تا جایی که سرمربی پرتغالی تیم ملی او را به عنوان میهمان جام جهانی 2018 روسیه به جام جهانی برد تا بازیکن دیگری به جز مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر برای جام ملت های آسیا تربیت کند. اما پس از باخت 3 بر صفر تیم ملی مقابل ژاپن، تفکر بلندمدت کی روش که از 8 سال پیش آغاز شده بود، مختل شد و این مربی از سرمربیگری خود یعنی سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران کنار گذاشته شد.
قلی زاده اما پس از درخشش در سایپا به شالروا پیوست و یکی از مهره های کلیدی آن تیم در سال های اخیر بوده است و حالا پس از دوران اسکوچیچ که آن بازیکن وینگر راست ثابت تیم ملی بود.بازیکن فوتبال ایران در بسیاری از بازی های حساس این پست به نظر می رسد. به همراه بودن تغییراتی در وظایفش به او محول می شود.
قلی زاده در دیدار مقابل اروگوئه از روی نیمکت شروع کرد اما وقتی کی روش در اولین تجربه بازگشت کی روش روی نیمکت مربیگری ایران در دقیقه 69 وارد زمین شد، در کنار انصاری فر، نوراللهی و طارمی، این چهار بازیکن جایگزین آزمون، جهانبخش، مهدی ترابی و ابوالفضل شدند. جلالی. ریتم حمله تیم ملی فوتبال ایران به ویژه با حضور مهدی طارمی در پست وینگر چپ و علی قلی زاده در پست وینگر راست که ارتباط خوبی با سامان قدوس به عنوان بازیساز این تیم برقرار کرده است. و ده دقیقه بعد تک گل بازی را به ثمر رساند.جاده به یک پیروزی روحیه بخش تبدیل شد.
این تماشایی باعث شد که نتوانیم قاطعانه درباره وینگر راست تیم ملی مقابل سنگال صحبت کنیم. چه قلی زاده در تیم 11 نفره این وظیفه را بر عهده بگیرد و چه هافبک هجومی تیم فوتبال فاینورد. نکته دیگر تجربه یک بازی نمایشگاهی بسیار مفید دیگر است که کی روش تمام تلاش و تمرکز خود را به کار گرفت تا به بهترین شکل ممکن از آن برای آماده سازی تیمش استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845351
04 مهر 1401 ساعت 16:01 |
10.2K |

3نقطه نظر